26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

גמליאל : לדחות הבחירות למוסדות התנועה

ח”כ גילה גמליאל שלחה היום מכתב לראש הממשלה ויו”ר התנועה בבקשה לדחיית הבחירות תחת הנימוק של עומס בעבודת הכנסת 

 

האם הבחירות למוסדות הליכוד יידחו ? על אף ההחלטה של בית המשפט המחוזי בדבר שיגרה היום ח”כ גילה גמליאל מכתב אל ראש הממשלה ויו”ר תנועת הליכוד בנימין נתניהו ובו בקשה לדחות את הבחירות עד ל – 30 יום לאחר יציאת הכנסת לפגרת קיץ. 

 

“הכנסת נמצאת בימים אלה בשיא פעילותה וזאת לאחר חודשים רבים בהם הכנסת לא פעלה בשל הבחירות הכלליות. על שולחנה של הכנסת מונחים כעת סוגיות הרות גורל ובראשן, העברת תקציב המדינה לשנים 20013-2014, תקציב בעל השלכות מרחיקות לכת על הציבור בישראל; העברת החוק להגברת התחרות ופיזור הריכוזיות במשק; חוק להגברת השוויון בנטל; הורדת יוקר מחירי הדיור והמחיה וסוגיות רבות נוספות”.

היאו הוסיפה וכתבה : “אשר על כן, הדבר מחייב אותנו, חברי הכנסת ושרי הליכוד, השתתפות מלאה בדיוני המליאה וועדות הכנסת. אין זה נכון כי בזמן כזה ינטשו חברי הכנסת של הליכוד את ישיבות הועדות ומליאת הכנסת לפעילות פנים תנועתית שחשיבותה אינה מוטלת בספק בזמן שיכולים הם לבצע זאת בזמן הפגרה (בעוד פחות מחודשיים).

 

טובת העם והמדינה מחייבת דחייה קלה של הבחירות למוסדות התנועה לימי פגרת הכנסת”.

 


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בתגובה לידיעה “אנחנו לא מריונטות” אומר סמנכ”ל ההסברה של הליכוד אופיר אקוניס:

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף באר יעקב

אריק זיו ויזר

בלעדי: על מה הדיון במזכירות המפלגה?

עינר אביב

מיכאל קליינר מתמודד לתפקיד נשיא בית הדין השל הליכוד

אלי חזן

נמרודי ויוסי פוקס בפניה לבית הדין שימנע מפקד ארגזים

אריק זיו ויזר

קוד 99 מי יקבל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן