20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

גם רמת אביב שוכנת על -“שטח כבוש”

תגובה לדבריו של ראש החוג לתיאטרון באוני’ ת”א

   היום, נדהמתי לשמוע, את תשובתו של ראש החוג לתיאטרון באוניברסיטת ת”א, אשר מייצג את האומנים – אנשי השמאל, שמחרימים את אריאל. בתשובה לשאלתו של המראיין -“מדוע אתם מחרימים את אריאל ?! הרי אריאל נמצאת בלב-לבו של הקונצנזוס הלאומי ?!”  השיב הפרופסור הנכבד כך -“אריאל נמצאת בשטח כבוש”. לא פחות ולא יותר !

    תשובתי לדבריו המקוממים של ראש החוג, הינה כדלקמן -“גם רמת אביב, שבה שוכנת קוממיות אוניברסיטת ת”א, שבה אתה עובד, גם היא – שוכנת על”שטח כבוש”, שכן היא ממוקמת על מה שהיה פעם שכונה ערבית בשם -“שייך מוניס”, אשר שוחררה במלחמת השחרור, אשר על כן, אם אתם מחרימים את אריאל, מן הדין שתחרימו גם את רמת אביב. דין אחד לכל !”

   עניינית, לסוגייה של אומנים המחרימים ישובים שונים, מסיבות פוליטיות, עמדתי היא כדלקמן – המדינה רשאית ואף חייבת לנקוט כלפיהם סנקציות – כל תיאטרון שיחרים יישוב כלשהו – לא ייהנה מתקציבים ממשלתיים. חד וחלק !  המחרים – יוחרם !

  או אז , אולי הם ילמדו ציונות ואהבת מולדת, אם לא דרך הראש – אז דרך הכיס !

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“ההר הירוק תמיד”-שיר לכבוד הר הכרמל

אריק זיו ויזר

רפורמה בהקצאת קרקעות מדינה/מאת:שוש לוי – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

האמנם -ד”ר ג’קיל ומיסטר הייד?!

אריק זיו ויזר

שביתת הפרקליטים מתחילה לתת את אותותיה

אריק זיו ויזר

הצעה להקמת – “מועצה לביטחון חברתי-כלכלי” /מאת שוש לוי

אריק זיו ויזר

מידתיות, שקיפות ושיוויון בפני התקשורת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן