20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

גם בדה מרקר : אבי גבאי זיוף

אבי גבאי, מי שכל כך רוצה להשתלט על מפלגת העבודה בכוח, טען בפוסט בפייסבוק שהליכוד מפלה את הפריפריה ולכן אין סיבה להצביע ליכוד. אלא מבדיקה שערך העיתון דה מרקר נמצא שהוא משקר, מעוות ואפילו מביך. פניה של מפלגת העבודה כיום?

 

זה יכול היה להיות סיפור יפה. ילד צעיר שהופלה על ידי ממסד סוציאל דמוקרטי והצליח למרות הכל להגיע לראשות חברת טלפוניה. לאחר מכן הוא ממשיך אל העולם הפוליטי ומנסה לתקן עולם. אלא שהסיפור של אבי גבאי הוא סיפור שטומן בחובו כל כך הרבה עיוותים, שקרים, בריונות, גזל ובעצם אין בו את כל המרכיבים לסיפור סינדרלה אלא לסיפור די מביך על אדם מאוד ציני שחותר תחת האידאלים אליהם הוא מטיף.

 

מנהיג מפלגת העבודה, שכמו שזה נראה כרגע יאבד את כסאו לפני הבחירות או שמעמדו יפגע אנושות בשל הסלידה המתגברת כנגדו שם, רצה לעשות תעמולה. במבט ראשון הוא משך את העין ולכאורה זה נראה כאילו יש לו סיפור.

"אין כיתות מחוננים בפריפריה ולכן לפריפריה אין סיבה להצביע ליכוד" הוא קובע בפוסט פסקני ומביא נתונים שמושכים את העין. כמובן, כמו שלל החדשות השקריות שמתפשטות כמו אש בשדה קוצים ומשמשים כלים שקריים לדמוניזציה של ראש הממשלה ושל הליכוד. גם כאן יש בעיה. אפילו חמורה מאוד.  נעזוב לרגע את העובדה שהליכוד בראשות נתניהו קידם את הפריפריה למקומות שפעם חלמנו עליהם. נעזוב לרגע את העובדה שבשמאל קיימים קיני גזענות מביישים. צלילה פנימה אל הנתונים מראה שלא כך היא. רועי שוורץ תיכון פרסם בעיתון דה מרקר מאמר הסותר לחלוטין את טענותיו של גבאי ומוכיח כי הם שקריים, נגועים בעצלנות ובעיקר מוכיחים כי אין על מי לסמוך. יותר מכך, לא מעט פעמים טוענים אנשי שמאל שהפריפריה ננטשה לטובת ההתנחלויות. נעזוב לרגע את העובדה שלמרות הטענה הזאת העם בחר נתניהו. אלא שמבט בנתונים מראה שגם כאן : זה פשוט לא נכון. שוורץ תיכון מסכם : "למען האמת חיפוש קצר באתר זה שומט את הקרקע תחת המסר שגבאי מנסה להעביר, ומראה שהממשלה משקיעה משמעותית יותר בתלמיד בפריפריה מאשר בתלמיד מהמרכז".

יחד עם זאת, ראוי לקרוא בהמשך הכתבה את היחס לחינוך הטכנולוגי ואת שינוי הכיוון שייתכן שנדרש שם אך גבאי לא מתייחס לסוגיה הזאת וממילא בסך הכל הכולל : ממשלות נתניהו הצעידו את החינוך בישראל קדימה בצורה משמעותית. זאת אחת הסיבות שיש להצביע לנתניהו ולא לגבאי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שמרו את התאריך : חנוכת סניף מטה יהודה

עינר אביב

מזל טוב לסבתא נאוה

עינר אביב

מתיישרים לימין רוסיה

עינר אביב

השכל וכץ עבור העולים החדשים

אריק זיו

עבור העבודה גבאי הוא הבעיה ולא הפתרון

אלי חזן

אכזבה ושמה גלית דיסטל 

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן