21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

גם אנחנו רוצים פיצויים

מאבק הבדואים בארץ נגד תוכנית השיקום של המדינה שיש בה גם פיצויים נדיבים במיליארדי שקלים שייתנו לכל בדואי שיפנה את המאחז, או ההתנחלות שיצר ברחבי המדינה במיוחד בנגב, הזכיר לי את הקיפוח המתמשך שלנו הספרדים שלא דאגו עד היום לפיצויים מתאימים על הרכוש הנדל”ן והקרקעות שאבותינו השאירו בארצות ערב ושם זה היה רשום בטאבו העיראקי!

 

 

ההפגנות שקיימו הבדואים לאחרונה ותוגברו על ידי לא מעט מתושבי הכפרים חיזקו בי את ההרגשה שצריך לעשות משהו גם בשביל הספרדים “יעני” בשבילי! ולכן התחלתי לחפש נציג ציבור, רצוי שר או חבר כנסת ספרדי אם אפשר, שידאג לשלב סעיפים בחוק ה”פיצויים” גם החזר לנו הספרדים! מאותה קופה! אני אישית אדרוש פיצויים על כל הרכוש, הנדל”ן והקרקעות שהשאירו סבי יוסף וסבי רחמים בבגדד ובמוסול אשר בעיראק!

לא יעלה על הדעת שימשיכו לקפח אותנו הספרדים מול הבדואים ואף חבר כנסת ספרדי לא יפעל עבורנו כפי שעושים הח”כים הערבים למען בני עמם!

בינתיים אבקש שכל הדרישות הצודקות שלנו ישלחו לנבחרינו בכנסת על מנת שיבינו שהגיע הזמן לדאוג להחזרת רכושנו מהארץ אותה עזבנו בבואנו לארץ ישראל!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנט ולפיד על המוקד של החרדים הציוניים

אלי חזן

לחשב מסלול מחדש

אלי חזן

השר יעלון : האיש הנכון בזמן הנכון

אלי חזן

קדימה בשלטון תמסור את הכותל לפלסטינים!

אריק זיו ויזר

בגין מתהפך, ליברמן מתהדר / גלעד מוליאן

אריק זיו ויזר

בין אהוד אולמרט לנורית צור

אלי חזן
דילוג לתוכן