26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

גילה על השיפוד של עובד

עובד קראוס חזר עם גביע מרוסיה אך המקלדת שלו רועדת לאור הציונים אותם הוא מחלק השבוע 
10
הכלבים נובחים, השיירה עוברת וראש הממשלה עושה לכו-לם בית ספר. הלשכה מתפקדת ועוד איך, מסמנת מטרות וגם פוגעת. בוז׳י מתבשל באופוזיציה ומתחיל להזיע, לפיד יורה לתוך הנגמ״ש שלו וגם בארה״ב מתחילים להבין שנתניהו הוא עובדה קיימת ולעוד שנים. צל״ש מיוחד לניר חפץ שמתקתק עניינים ובהצלחה לידידי יואב הורוביץ – עוד מנהל מצליח שיוסיף רבות לסביבת רוה״מ.
9
על כתפיה הצנומות של מירי רגב מוטלת משימת סגירת החשבון ההיסטורית בשם האבות והתנועה נגד אחד מאחרון המעוזים המפאיניקים. הם ידעו טוב מאוד למה הם מפחדים ממנה, מדוע ינסו לעשות הכל כדי להוציא אותה משיווי משקל ולהדביק לה כל מיני אותות קין. אלא שהפעם, לא מדובר בשרה פחדנית וחסרת עניין – אלא באישה מקצועית, חזקה, ייסודית ועקרונית. מירי, על כנפי ההיסטוריה. תשאירי לאמנים את ההצגות ולך את העשייה.
8
מתקן עוולות היסטוריות נוסף הוא איך לא שר התחבורה ישראל כץ, שבאוגוסט יוביל את
תחילת החפירות ההיסטוריות בתל אביב לרכבת תחתית. למעשה, בכל עיר מרכזית כמעט בעולם קיים המטרו – עניין בסיסי עוד מהמאה הקודמת. רק כאן, קודשו ועדי העובדים, ההסתדרות והבולשיביזם המפאיניקי לפני בניין אמיתי של הארץ וכך מצאנו עצמנו ללא פתרון תחבורתי נכון במטרופולין (אבל כן לשעבוד לא הגיוני לועדים החזקים של אגד ודן!). הודות לבולדוזר כץ, בעוד כשש שנים נהיה כחולמים ופתח תקווה תהיה רחוקה פחות מ-20 דקות בשעות השיא מתל אביב. השר הליכודי הטוב בכל הזמנים? ייתכן מאוד.
7
תמיד ראיתי ביואב גלנט אישיות רצינית ביותר. יהירות היתר שלו הותירה אותו ללא תפקיד הרמטכ״ל שתפור היטב למידותיו. כעת לאחר שפילס דרכו לממשלה ברשימת כחלון, הוא מתבסס בתפקיד שר השיכון וביצועיו בשטח מצדיקים את
הציפיות הרבות שנתלות בו. תרשו לי להמר שהתפקיד הזה לא יהיה האחרון שלו בפוליטיקה וגם לא הבכיר ביותר.
6
לאחרונה אנו עדים לקמפיין של אלי ישי לתרומות שיסייעו לו לצאת מהבוץ הכלכלי שנקלע אליו לאחר הפסדו המצער בבחירות האחרונות. ואני אומר – להושיט לו יד. לעזור. אלי ישי היה חייל מהנאמנים שהיו לליכוד לאורך כך שנות פעילותו הפוליטית. אסור לנתניהו לזנוח את בן הברית הנאמן – ועליו לעשות מעשה יצחק שמיר ברב יצחק פרץ (שעזב את ש״ס כמחאה על היעדרותה מהצבעת האי-אמון בממשלה 1990 וקיבל בכל זאת את תפקיד שר הקליטה כסיעת יחיד) וברב אליעזר מזרחי (שהיה אמיץ עוד יותר לעזוב את אגודת ישראל בשל הצטרפותה השערורייתית לתרגיל המסריח של שמעון פרס ועל כך קיבל את תפקיד סגן שר הבריאות). כי חברים לא מפקירים!
5
משה כחלון, רגל פה, רגל שם. כמו שהכרנו אותו. לא מעצבן אף אחד, לא מושך יותר מדי בחוטים ולא מפריע לעניינים להתנהל לפי הקצב של ראש הממשלה. ככה זכרנו אותו תמיד וככה אהבנו אותו תמיד, לטוב ולרע.
4
אוי לא גילה גמליאל, אל תגידי לי שגם את נתקפת
צורך לקבל ליטוף מהברנז׳ה המפאיניקית… אין צודקת ונכונה מהמלחמה של מירי רגב. אני לא יודע איך אני הייתי מגיב לזה שהיה מכנה אותי בהמה ולזה שהיה קורא לבוחריי עדר בהמות, אבל אני בהחלט יודע שמירי עוד הייתה עדינה איתם. מאחת מנשות הליכוד המצוינות והמשובחות שיש, ניתן היה לצפות לתגובה אחרת. מה שהיה נכון מאוד בזמנו נגד לימור ליבנת (שתודה לאל שפרשה!) שגוי מאוד במקרה רגב. קצת פרגון ואחדות בין שתי הנשים האיכותיות ברשימה יוכל רק להאדיר את שתיהן.
3
שימו לב לבני גנץ… סימן ראשון לבאות ניתן בחשיפה על כך כי בנו נדב התפקד לפני שנה למפלגת העבודה. תרשו לי להמר שלא היו זעקות שבר בסלון הבית של משפחת גנץ עם היוודע הדבר. לפתע אנו מוצאים את הרמטכ״ל לשעבר בכל מיני טקסים מוזרים בלשון המעטה, כאילו להכשירו לתפקיד יו״ר מפלגת החטאים ההיסטוריים. ועלינו להיזהר. שני ראשי הממשלה האחרונים שניצחו בבחירות מטעם המחנה המפאיניקי, היו רבין וברק: רמטכ״לים, אנשי ביטחון מובהקים ושסימלו סוג של תקווה לבנה שהפשירה ושיטתה בליכודניקים רבים שחצו את הקווים.
2
רון חולדאי שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה… ראש מדינת תל אביה שבעיקר מעיק על תושבי עירו בקנסות, דוחו״ת והצפת רחובות ברוכבי אופניים מעצבנים ומסוכנים – כנראה שכח שבכל פעם שניגש לבחירות, ניצל בעור שיניו ממהפך מול מועמדים חסרי סיכוי שסימלו מחאה. אם יתמודד וינצח חולדאי במפלגתו אוכלת ראשיה, ייתכן מאוד שכל זועקי החמאס התל אביבים נגד נתניהו, יעדיפו את האחרון ולא את ראש העיר הלא סימפטי שלהם. אבל לפני שנקווה בל נשלה עצמנו: הנהנתן שנוהג לאכול צהריים בצניעות מרובה ב״קפה נואר״ יתקשה לצאת מכלוב הזהב הבורגני.
1
משרד החוץ. אז מה חשבתם? שהדו״ח יהיה אוהד? ובעצם למה שיהיה? מאחוריי תירוצי אנטישמיות נצחיים עומדת עובדה מצערת: אנחנו לא סופרים ולא משקיעים בזירה התדמיתית כמעט דבר וחצי דבר לעומת מה שאויבינו משקיעים מנגד. איפה פעילות דיפלומטית נחרצת ונמרצת? איפה שגרירי ישראל להסביר קו ברור כל כך כשמש?? כי אם אתה צודק אבל לא מסוגל להסביר את הצדק שלך, אולי אתה טועה. געגועיי לשגרירנו באו״ם ושר החוץ בנימין נתניהו.
0
הבא נגילה גילה! אלמגור, הגברת הראשונה של התיאטרון, זו שמכתתת את רגליה לפריפריה תמורת סכום פעוט של (יש אומרים) מיליון שקל וזאת בשעה שלשחקנים פשוטים בתיאטרון (יש אומרים שישנם גם כאלה) יש בקושי מה לאכול. והיא מוצאת זמן להתנדב ל״בצלם״ ולעשות שם עבודת קודש לתפארת מדינת ישראל. אז מה לעזאזל אנחנו רוצים מהחיים שלה?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפטרת שבת וחול המועד סוכות

עינר אביב

שעת המבחן של הציבור הציוני

אלי חזן

בגין מתהפך, ליברמן מתהדר / גלעד מוליאן

אריק זיו ויזר

זהירות מנדרים ושבועות – פרשת מטות

אריק זיו ויזר

הליכוד בשלטון, אבל – השמאל הוא ששולט באמת.

אריק זיו ויזר

פרשת נוח – בעוון הגזל בא המבול

אלי כהן
דילוג לתוכן