23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

– גילה גמליאל בכנס שדולת הנשים בעשרת

ח"כ גילה גמליאל, סגנית השר במשרד ראש הממשלה לענייני צעירים, נשים וסטודנטים נשאה דברים בכנס של שדולת הנשים בנושא ייצוג הולם של נשים בפוליטיקה הישראלית. סגנית השר בירכה על המאבק העיקש של השדולה למען קידום מעמדן של הנשים בישראל והבטיחה להמשיך ולשתף פעולה במאבק החשוב למען שיווין זכויות לנשים בישראל.

בכנסת הנוכחית מכהנות עשרים ואחת נשים, זהו המספר הגבוה ביותר מאז קום המדינה. "יחד עם זאת מדובר באחוז נמוך מקרב חברי הכנסת 17.5 אחוז מתוך 12 מפלגות שעברו את אחוז החסימה. רק ל-5 מפלגות יש ייצוג לנשים. עלינו לפעול ביתר שאת לייצוג שוויוני בגופים אלה. הכנסת והממשלה הם המקומות שיקבעו כיצד יראה עתידן של הנשים בישראל ושל החברה הישראלית בשנים הבאות". עוד ציינה סגנית השר גמליאל שישראל מדורגת במקום ה-שישים ותשעה בעולם- הרבה אחרי מדינות כמו רואנדה, פרו, עיראק או אתיופיה. "אני מאמינה שבהכנת התוכניות הנכונות, בקביעת סדרי עדיפויות נכונים ובהקצאת המשאבים המתאימים נוכל להגיע לשיווין מלא. ברצוני לראות יותר ויותר נשים בעמדות של השפעה וכוח בכל התחומים" .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי כנסת לרה"מ – יש להכריז ריבונות ישראלית על אריאל

אריק זיו ויזר

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר

ח"כ דנון מעמיד את הדרכון הדיפלומטי של טיבי בסכנה

אריק זיו ויזר

ח"כ סטרוק מגיבה לליכודניק

אלי חזן

ריבלין: לצאת לקרב בלימה לחיזוק הדמוקרטיה הפרלמנטרית

אריק זיו ויזר

ח"כ יריב לוין בפניה לשר המשפטים: הקם צוות לבחינה מחדש של דו"ח ששון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן