24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

גדי לא זכה בפיס

ביום חמישי החלה מסתובבת השמועה, בדיוק בקצב של רב סרן שמועתי ולפיה מנכ”ל הליכוד גדי אראלי נמצא בסוף הדרך. נתניהו קנה לגדי כרטיס בכיוון אחד – לכיוון חדרה.

מאז הבחירות האחרונות נחלם חלום אחד בלשכת מנכ”ל הליכוד : שהמנהל הכללי של הליכוד יוצרח ללשכת המנהל הכללי של הפיס. למרות שהכתובת הייתה על הקיר, או בעצם לא הייתה ממש על הקיר,  המשיך גדי להאמין שיקבל את התפקיד הנחשק שאפילו שרים יעזבו עבורו את לשכותיהם. ואולם, בפועל, היה צריך להבין, בהתבסס על ההתנהלות במערכת הבחירות כי אין סיכוי שיקבל את התפקיד.  

כבר במערכת הבחירות רצה נתניהו את אריק ברמי, המנכ”ל הקודם, כמנהל המטה. אמנם, בסופו של יום גדי נשאר אך כנפיו קוצצו.

בואו לא נשכח כי נתניהו האשים את גדי כי ההתנהלות שלו עלתה לליכוד ב – 6 מנדטים.
אמת, במשך השנה האחרונה סיפק גדי אומנם את רצון הבוס שזוהי למעשה אי עשייה. כל הצעה או בקשה או יוזמה זכתה לתגובה האוטומטית : “את מי זה מעניין, מי צריך את זה, מה יבואו אנשים?”. למעשה, הכל נותב לדרך השלילה. בפועל, מצודת זאב נראית כמו אנדרטה לתנועת הליכוד. השבוע התברר סופית כי גדי לא יקבל תפקיד. בקפלן 1 בירושלים לא מאמינים שיעבור את הוועדה, היא וועדת שפניץ, אך אין ספק שגם אם לא היו מרוצים מגיע לגדי לקבל איזה תפקידון. משום שבכל זאת, כמעט ארבע שנים של השקעה של ימים ולילות בתנועה הגדולה של המחנה הלאומי לא יכולים להימחות בשנייה אחת.
לנתניהו אני אומר כי זה נראה רע שכל מי שהיה איתך נזרק כמו טיטול חד פעמי.
אין ספק כי גם גדי לקה במחלה של אי הכרת הטוב, אך ביבי רחם עליו.

מקורות יודעי דבר גורסים כי שלום שלמה מיועד לתפקיד. ואולם, לא נראה כי הוא יצליח לקבל את המינוי זאת מכיוון שיש גורמים משפיעים שאינם רוצים לראות אותו מתקדם. אלו אותם גורמים שיש להם השפעה וחושבים ששלום גורם נזק.

יש אסכולה בלשכה שאומרת ששלום יגרום פחות נזק במצודה מהנזק שהוא גורם בלשכה ויש אסכולה בלשכה שאומרת שלום צריך ללכת עוד לפני גדי. בכל מקרה מתנהל מערך של איתור יועץ פוליטי חדש לנתניהו. מחפשים איש ביצוע ומבין בפוליטיקה

מה שברור חום יולי אוגוסט משפיע במצודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רועי ימנה בליכוד

אריק זיו ויזר

העתירה של צדוק כהן וחבריו לכינוס המרכז

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף שדרות

אריק זיו ויזר

גדי אריאלי הפסיד לצדוק כהן

אריק זיו ויזר

העתירה של מיכי רצון ויתום נדחתה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף יבנה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן