34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

גברת נתניהו , יישר כח על פנייתך הנבונה לשר ישי

בעקבות צעדה של שרה נתניהו

לאחרונה התבשרנו כי ממשלת ישראל החליטה להשאיר בישראל 800 ילדי פליטים ועובדים זרים אשר גדלו בישראל ולומדים כבר שנים בבתי הספר בישראל,  ומנגד באותה נשימה ממש,  החליטה גם לגרש 400  ילדי פליטים ועובדים זרים אחרים אשר לא עומדים בקריטריונים אשר  נקבעו על ידה.

כבר בראשית הדברים אבהיר, שגם עבדכם הנאמן  סבור,  כי צריך לתמוך עקרונית במאמץ של ממשלת ישראל לצמצם את מספר הפליטים והעובדים הזרים הלא-חוקיים השוהים בישראל . שכן, אין למדינת ישראל הקטנה, מדינתו היחידה של העם היהודי , את הפריבילגיה להרשות לעצמה להפוך למדינת מהגרים המונית ולקלוט לתוכה עוד עשרות ומאות אלפי לא – יהודים                                                                                      .

אולם יחד עם זאת,  הרי שלאור עקרונות המוסר, הצדק והרחמים של עמנו היהודי , עקרונות יסוד אשר צריכים להנחות כל יהודי באשר הוא,  וכן לאור החלטת הממשלה במקרה דנן להשאיר בישראל  800 מהילדים והוריהם, הרי שנכון וגם נבון תעשה מדינת ישראל אם תכליל בהחלטתה זו גם את הישארותם של  400 הילדים הנותרים והוריהם ותמנע את גירושם.

 

בעניין זה צדק שר החינוך מר גדעון סער אשר נאבק על השארתם בישראל וצדקה גם גברת שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה, שעה שפנתה במכתב אישי אל שר הפנים מש”ס מר ישי בבקשה למנוע   את הגירוש הזה.

 

כאמור, לא מעט מהילדים בהם מדובר הינם בנים ובנות להורים אשר נאלצו לברוח ממדינותיהם עקב רצח העם שהתחולל שם , ולמצוא מקלט גם בישראל. מן הראוי להזכיר בהקשר זה את החלטתו הראשונה של מנחם בגין ז”ל, בנאום השבעתו כראש ממשלת ישראל , שעה שהכריז ב- 20 ביוני 1977 על החלטתו לקלוט את הפליטים הוייטנאמים במדינת ישראל .

 

כאמור, באותם ימים , פליטים רבים ברחו מוייטנאם, חלקם בסירות רעועות, והעולם לא הושיט להם כל יד לעזרה. מנחם בגין ז”ל, ראה וזכר את אדישות העולם למצוקתם של היהודים בשואה ולאחריה, וכראש ממשלה יהודי ראה לנכון לנקוט בדרך אחרת.

 

ראוי לציין ולהדגיש כי אותם פליטים ווייטנאמים התגייסו לצה”ל ושירתו את מדינת ישראל באהבה ובמסירות והקריבו למענה  3 שנים תמימות מחייהם ובכך מילאו את חובם לחברה ולביטחון ישראל.

 

זאת שעה שלעומתם של אלה קיימים במדינתנו אזרחים רבים ממגזרים שונים שלא ממלאים חובם זה אלא רק נהנים מהזכויות שהמדינה מעניקה להם כאזרחיה. אין ספק כי הגיע השעה שממשלת ישראל תחליט שגם כל אלה ימלאו את חובם ויתרמו למדינה ולחברה.

 

כאמור, אלה התומכים בגירושם של 400 הילדים הנותרים , אוחזים בטיעון שבכך הם מגנים לדידם שישמר  צביונה היהודי של המדינה , וישאל השואל , האם באמת סבורים כל אלה שטיעון זה רציני ומחזיק מים ? האם כלום סבורים אלה שהישארותם של בסה”כ  400 ילדים במדינה המונה למעלה מ 7,000,000 נפש היא זו אשר תשנה ותפגע בצביונה היהודי של ישראל ותיצור בעיה דמוגרפית? והאם שכחו כל אלה שבמדינת ישראל חיים כבר מיליוני ערבים ?

 

ויוסיף וישאל השואל , האם כל אלה חושבים שני צעדים קדימה ומודעים לנזק האדיר שהגירוש הזה יגרום לעם היהודי ולמדינת ישראל ? האם חשבו כל אלה על כך שגירוש מסוג זה של ילדים בו יראו בכל מסכי הטלוויזיה בעולם מאות ילדים בוכים מגורשים מישראל ועולים על מטוס,  יהווה את חומר התעמולה הטוב ביותר שיכולים היו לבקש האנטישמים שונאי ישראל לתעמולתם הארסית נגד העם היהודי ומדינת ישראל על מנת להציג את ישראל  ואת העם היהודי בעולם כגזענים , כשונאי זרים וכלא אנושיים.  

 

 

 

 

 

 

 

ויוסיף וישאל השואל, האם מודעים כל אלה לכך שבצעד זה של הגירוש הם הופכים במו ידיהם את אותם ילדים והוריהם אשר יגורשו לשונאי ישראל ולאנטישמים החדשים בעולם ומעודדים את האנטישמיות   (  גם אם מטרתם כמובן אינה כזו  )  ?  וכל זאת במקום להפוך אותם בצורה נבונה ונכונה לשגרירים הטובים ביותר שלנו בעולם , ואף לגייסם לצה”ל כפי שגויסו פליטי ווייטנאם שהשאיר מנחם בגין ז”ל.

 

הגברת נתניהו הפקידה כעת בידי שר הפנים מר אלי ישי את האפשרות לחזור בו מהחלטתו ולקבל החלטה שקולה ונבונה ולהשאיר גם את ה 400 הילדים הנותרים , החלטה זו יכולה עם הסברה נכונה להוות בעולם מנוף לתמיכה בישראל ובעם היהודי , החלטה שתציג את ישראל היפה , המתחשבת , האנושית ,הרחמנית. זאת בניגוד  למטרה הבלתי פוסקת של שונאי ישראל והאנטישמים בישראל  ובעולם להכפיש את העם היהודי , את מדינת ישראל ואת צה”ל.

 

הכל כאמור בידנו. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד גאה וצבעוני יותר מתמיד

אלי חזן

מועמד אטרקטיבי במישור החוף : רוני איז’ק

אריק זיו

הפסק לכנות את יו”ש “שטח כבוש”, או שתיתבע

אריק זיו ויזר

מאות מול שגרירות ארה”ב: “הישראלים לא מוכנים להתאבד”

אריק זיו ויזר

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

אריק זיו ויזר

כך מטפחים מורשת : קטי שטרית בסליק אשר בנווה שאנן

אלי חזן
דילוג לתוכן