20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

"גאווה בליכוד" – הקבוצה המפלגתית הגדולה ביותר במצעד הגאווה בב"ש

ראש סניף באר שבע של אגודת הלהט"ב:“אנו מקווים לראות בשנה הבאה תמיכה גלויה, מוצהרת ורחבה יותר של העירייה" * יו”ר "גאווה בליכוד”: ”תתפקדו למפלגות כדי לקדם שוויון”

מאות רבות של בנות ובני הקהילה הגאה ותומכיה חגגו את אירוע הגאווה השלישי בתולדות בירת הנגב ברחבת מרכז הצעירים בעיר העתיקה בבאר שבע ביום חמישי האחרון. כ-600 איש התאספו ברחבת מרכז הצעירים בעיר העתיקה בב"ש בשעות הערב באירוע שאורגן על ידי סניף באר שבע של אגודת הלהט"ב (לסביות, הומואים, בי סקסואלים וטראנס) וכלל הופעות רבות ונאומים מנציגי הקהילה ההומו-לסבית.

מבין התאים הגאים במפלגות הציוניות, הליכוד, הורגשה מאוד נוכחות חברי “גאווה בליכוד".בצד נוכחות מועטה יותר של נציגי מר"צ הא-ציונית. יו”ר "גאווה בליכוד”, ד”ר אוון כהן, קרא בנאומו למשתתפים שלא לנצל את הבמה שניתנה לנו כדי להשיג מטרות פוליטיות אחרות.

“הניסיון לקשור את את הקריאה לשוויון להט"בי, למטרות מדיניות או פוליטיות אחרות פוגע בקהילה ואינו מוסרי, אלא רק ירחיק תומכים רבים וטובים אשר גאים הן בנטייתם המינית והן בהיותם ישראלים”, אמר יו”ר גאווה בליכוד”. כהן אף קרא למשתתפים להתפקד למפלגות כדי לקדם את השיוויון "אם כל אחת ואחד יתפקדו לתא גאה התואם את השקפתם ואם נצליח להתעלות מעל חילוקי הדעות המפלגתיים – נצליח להשיג את מטרותינו".

כהן התבטא בחריפות נגד האמירות ההומופוביות שיצאו מבית הנבחרים. דברי בלע אלו מחלחלים לציבור ומרעילים את הנוער. צריך להגדיל אף יותר את התמיכה בארגוני הקהילה הפועלים למניעת ההומופוביה, כפי שאכן עושה שרת החינוך לימור לבנת. כמו כן, פעולותיו של שר החינוך גדעון סער לכניסת תכנים למניעת התנכלות לבני נוער גאים ולמניעת הומופוביה ראויה לציון אך צריך להפוך זאת לחובה ולא להסתמך על טוב ליבם של מנהלי בתי הספר”, אמר.

עוד נאמו באירוע, בתיה ויגל, נציגת עמותת תהל"ה (תמיכה להורי להט"ב) ויו"ר אגודת הסטודנטים בבאר שבע.

בחלקו האחרון של האירוע הופיעה הזמרת מרגלית צנעני (מרגול), שזכתה לתשואות מהקהל הרב, ההרכב הבינלאומי סקאזי והרכב הדאנס הבאר שבעי  La Museש"הקפיצו" את הנוכחים,DJ ידועים בקהילה הגאה, כגיא לנץ, דניאל מריומה, וכן יותם פפו ונתנאלה אטיאס מליין המזרחית לגייז- האריסה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא ממשיך להתנגד לאיחוד

אלי חזן

קריאה לתמיכה בהצעת חוק – מתן נקודות זיכוי בגין ילדים לבני זוג מאותו המין

אלי חזן

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

הפרלמנט של הקבוצה הירושלמית יצא לדרך

אריאל אילוז

צחי הנגבי: "התשדיר אינו מסית, הוא משקף מציאות אפשרית"

אריק זיו ויזר

צוות חברי מרכז – מגזר לא יהודי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן