19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בשקט. בבטחה. מאחורי הקלעים.

ליכודניק מציג לגולשי האתר את אילון צונץ הפועל מאחורי הקלעים אך נמצא בלב העשייה הפוליטית. בפריימריז האחרונים שימש כמנהל מטה נתניהו

ישנם בתנועת הליכוד אנשים ונשים רבים. אחרי הכל, בבחירות האחרונות נרשמו מעל 120 אלף מתפקדים, שלא לדבר על המתפקדים שלא צברו עדיין 16 חודשים וגם הם מונים לא מעט. בתוך תוכנו יושבים אנשים שעושים רבות. ייתכן שלא תשמעו עליהם אבל התרומה שלהם לתנועה היא תרומה חשובה. כזה הוא אילון צונץ. ליכודניק מתכבד לחשוף את מי ש – 17 שנה עבד בתפקידים בכירים שונים.

בפריימריז האחרונים שימש צונץ כמנהל המטה הארצי של בנימין נתניהו שפעל מתוך מודיעין. צונץ עבד תחת יו”ר המטה חיים ביבס לאחר שנקרא לשם ובצמוד לשאר הצוות. דומה כי הוא נהנה מכל שנייה.

הוא נולד בכלל בקיבוץ שדה אליהו. את שירותו הצבאי סיים בתפקיד סגן אלוף כמג”ד חימוש. עם שחרורו מהצבא למד חינוך גופני בוינגייט והפך למורה גופני בבתי ספר ולמרצה בוינגייט עצמו. בו בזמן ניהל את כפר הנוער יוהנה ז’בוטינסקי. כמו רבים מחברי התנועה עבד עם האגדה פתחיה שמיר. עם השלמת ההכנות להקמת העיר מודיעין הפך לחלק מההקמה של העיר ובמשך 9 שנים היה ממונה על כל החינוך הלא פורמאלי, הווה אומר, תרבות, נוער וספורט. יחד עם זאת, יש לו תרומה ליכודית רבת משמעות : הוא הקים את סניף מודיעין באמצע שנות ה – 90. “אני הייתי הראשון שהגיע למצודה מהעיר מודיעין. נחתתי אצל רמי נבון שהיה אז מנכ”ל הליכוד והוא נתן לי את ברכת הדרך. אחרי שבועיים הוא התקשר אלי ואמר לי שבחור ירושלמי בשם יריב לוין קנה דירה בעיר ועבדנו יחדיו. יותר מאוחר הגיע חיים ביבס ומאז הם עושים פעילות מצוינת. את ביבס אני מכיר שנים עוד מעמק בית שאן שהרי הוא הגיע מהאזור”.

צונץ לא חיבב במיוחד את איחוד היישובים מודיעין, מכבים ורעות והוא עקר לאלקנה שם שימש מנהל מחלקת החינוך, הרווחה והמתנ”ס ואף שימש קב”ט היישוב. משם עבר לשמש כמזכיר היישוב הבית”רי “קידר” ליד מעלה אדומים ובשנתיים האחרונות היה ראש מסלול מקצועות החינוך הגופני והספורט במכללת “אוהלו” בקצרין.

צונץ יכול לרשום לעצמו וי בהיותו חלק מהצלחה נוספת. “במטה היו חברה טובים מאוד. שאול אדם מהרצליה, יוחאי ושמעון ממודיעין נועם מועלם, שי קינן וטובה מעוז. הייחוד של המטה היה בשיתוף הפעולה ובשקט שלו. אני שבע רצון מהבחירות ואם הבוס מרוצה אז אני מרוצה. נוצרה הרמוניה אדירה ואנו מוכנים לשרת את ראש הממשלה בבחירות הקרובות”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח״כ שרן השכל השתתפה בהרמת כוסית חגיגית שארגן יגאל הררי בהוד השרון

ליכודניק

טרור אינטרנטי נגד הימין הישראלי

אלי חזן

ארדן עולה למתקפה על גבאי

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף באבלו של יריב לוין על פטירת אביו.

מערכת ליכודניק

הקול הצרפתי בליכוד

אלי חזן

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן
דילוג לתוכן