32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אמיר אוחנה בכותל עם הילדים ובן הזוג
יומן פוליטי

בשמאל שכחו מה זה לקבל את האחר

דין עזה כדין ג'נין, כספית בכחש, מפלגת העבודה עברה כיבוש מרצון. 

לאחר שנים שהגנטיקה שלהם עבדה מבפנים בצורה הרסנית הרי שעכשיו יש לזה תוצאות סופניות. תשאלו כל מי שנבחר להנהגת המפלגה ומיד לאחר הבחירות נשחט ונשלח בבושת פנים.
מאז ההימור על אוסלו ויותר מאוחר ההתנתקות, העם מבין שמנהיגות הליכוד – נתניהו עדיפה על אלו שמהמרים על ביטחון ישראל מתוך אמונה .
אז ככה : בא אבי גבאי ניצח את בוז'י שהביא 24 מנדטים, רק לא הצליח להביא שלטון .
גבאי אינו סומך על חברי הכנסת מהעבודה. גם לא על אלה שתמכו בו. הוא מינה כיו"ר סיעת העבודה את יואל חסון. יואל הוא בכלל בבואה של גבאי : אופורטוניסט שמוכן תמורת כיסא לעבור ממפלגה למפלגה. עכשיו גבאי נתן גם את תפקיד יו"ר האופוזיציה ללבני : עוד אופורטוניסטית שמוכנה ללכת לכל מפלגה רק תמורת כיסא ותפקיד.

כלומר, מפלגת העבודה נמצאת היום בידיים של שכירי חרב שאולי יביאו לה את הישועה ואם לא אז יאללה לבסטיליה.
במקום שמפלגת העבודה תטפח מנהיגות צעירה שמגיעה עם בסיס ציוני, כמו לדוגמה מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני, אז המפלגה בראשות שכיר החרב אבי גבאי מנטרלת את הבסיס עליו ישבה מפלגת העבודה .

עזה תחילה
גם אני רוצה לראות את עזה נעלמת. ולכל נביאי הזעם שמספרים לנו כי בכניסה לעזה יש מחיר אני מסכים, ולכן צריך לחכות לעיתוי נכון מבחינה בינלאומית ואזורית.
בעת הזאת אנו צריכים להיות מוכנים לכיבוש עזה. לנביאי הזעם אני מזכיר לכם כי לפני חומת מגן אמרתם את זה על ג'נין ושכם. ומאז חומת מגן יש לנו שליטה מודיעינית מבפנים ושליטה של יחידות מובחרות בפעילות יום יומית בשטחי הרשות הפלסטינית.

במלחמת לבנון השנייה נמנו 44 אזרחים, ו-121 חיילים, (מהם 2 שנחטפו).
פצועים: 2,000 אזרחים ו-628 חיילים.
במבצע צוק איתן נהרגו לנו 74 חיילים והיו לנו כ 2,300 פצועים, ונגרמו נזקים של מיליארדים.
לפני שנכנסים למלחמה נוספת כדאי למצות את כל האפשרויות ולסמוך על נתניהו וצה"ל שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. לכל מלחמה יש את המחיר שלה ולכל מהלך מדיני יש את המחיר שלו.
אנחנו משלמים היום בריבית דה ריבית על הימורי אוסלו והתנתקות וכל אלה שיבואו ויאמרו זה היה ב – 1993 וזה היה ב – 2005 אז תזכרו : כאשר טיפש זורק אבן למים אלף חכמים לא ימצאו אותה.

לקבל את האחר.
במשך שנים מנסים ארגוני השמאל והתקשורת לנכס לעצמם את השוויון, את השלום, ואת הדמוקרטיה. וכאשר הם מסבירים לנו למה הם בעד הערבים , מסתנני העבודה הקהילה הלהטבית, הם מסבירים לנו בקול רם שצריך לקבל את האחר, ואתם בימין – ליכוד אנשי החושך. עכשיו הם מוכיחים לנו כי הם אנשי החושך. מתברר כי קהילת הלהטבית רודפת את חברי הקהילה בליכוד. התא הגאה בליכוד פשוט מוקצה כי יש לו דעה לאומית ציונית, ולא כמו המובילים בקהילת הלהט"ב שהם תומכי השמאל. מנגד, בליכוד קיבלו את החברים בתא הגאה בכבוד וכחברי תנועה שווי זכויות.
בתחילת הדרך כאשר הם יצאו מהארון בתוך הליכוד המהלך נעשה בחששות. יום אחד נפגשתי עם החבורה הצעירה והתוססת בבית קפה בתל אביב. אחרי שהציגו את עצמם אמרתי להם : לא תהיה לכם בעיה בליכוד.
חברי הליכוד יקבלו אותכם רק אל תתנהגו כמו פייגלין שתנסו לשנות את דרכי התנועה.
אמרתי להם אנחנו נגד מדינת כל אזרחיה, והם ענו לי גם אנחנו, אנחנו ליכודניקים מאמינים שפה צריכה להיות מדינה יהודית נקודה.
רק מה שמדהים שאלו שלא בחרו את ח"כ אוחנה רוצים לראות אותו מצביע איתם בכל הצבעה.
ומה עם הדעה שלו? האם אוחנה נבחר במרצ או בעבודה. הוא נבחר בליכוד , וכן הליכוד חשוב לו, לגבי חוק הפונדקאות בודאי שהוא תומך. וכן אני מאמין לאוחנה שימצא את הדרך להביא את החוק לידי ישום.
אבל השמאל וכן הקהילה מתייחסים גם לחברי הליכוד כמו שהשמאל מתייחס לציבור הישראלי הכללי כקופים שירדו מהעצים, העדר שלא מבין, ואחר כך הם באים להטיף לנו על שלום, שוויון וקבלת האחר,.
עוד תגלו כי גם בתוך קהילת הלהט"ב יש רוב ימני לאומי כי הקהילה היא בבואה של העם. השמאל מיעוט גם בתוך הקהילה .

כספית בכחש
בן כספית מאשים את ביטן שנכנס במירב בן ארי על חוק הלאום בנסיעה לדרום אמריקה.
אז קצת הוגנות צריך פה : מירב בן ארי הצביעה בעד החוק וכאשר היא עמדה מול גורמים שצריך להלחם ב – BDS היא תוקפת את החוק ונותנת להם תחמושת נגד מדינת ישראל , אבל האמת את בן לא מעניינת הוא מעדיף לתקוף את ביטן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם הליכוד מוכן לחזור לשלטון.

הרויזיוניסט

"מופז שם אותנו על זמן שאול"

אריק זיו ויזר

הדרך לראשות הממשלה עוברת בנשיאות

אריק זיו ויזר

לפידבנט/ל

אריק זיו ויזר

שמיר יאיר את הימין

אריק זיו ויזר

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן