20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

בר רפאלי- עשב שותה / כתב: נרי אבנרי

"המשפט הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי", אמרה המשתמטת, "זה- "טוב למות בעד ארצנו". מישהו צריך להסביר לה, שדווקא המשפט הזה, הוא הפנטזיה של הנוער הפלשתיני, שהרי מימושו, מבטיח להם חגיגה פרועה ואינסופית עם 72 בתולות.

מסתבר, שהשלפוחית של הדוגמנית בר רפאלי מתרוקנת משני כיוונים. לעיתים, גייזר יתיז את השתן ישר למוח, ולעיתים עלינו. יותר נכון, על האליטה שעשתה ועושה הנחות לכמה מבניה, שמתחמקים משירות צבאי, ומוציאים דיבת הארץ רעה. בראיון שנתנה לידיעות-אחרונות, ניכר בה שהיא התראיינה עם גולגולת מוצפת.

 

"המשפט הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי", אמרה רפאלי, "זה- "טוב למות בעד ארצנו". מישהו צריך להסביר לה, שדווקא המשפט המטומטם הזה, הוא הפנטזיה של הנוער הפלשתיני, שהרי מימושו, מבטיח להם חגיגה פרועה ואינסופית עם 72 בתולות.

 

רציתי להגדיר את המשתמטת בר רפאלי כ"עשב שוטה" מהערוגה של השמאל הנהנתן. אלא שנפלה עלי אימת (חלק מ-) השמאלנים. ואני מתכוון לאלה שרואים בצמד המילים "עשב שוטה" את "שורף הפיוזים" יגאל עמיר. רק אלוהים יודע מה מסוגלים לעשות שמאלנים עם פיוזים שרופים. אבל גם "עשב שותה" זה מתאים. שהרי אידיאולוגיה שותים. יש אפילו שיגידו "שותים בצמא".

 

תינוקות פלשתינים יונקים שנאה ליהודים משד אימם. כמה שנים אחרי, הם שותים אותה ממוריהם בבתי הספר, ומפי הדרשנים במסגדים. באותו זמן שהנוער הפלשתיני שותה בצמא "שאהידיות", בר רפאלי ושכמותה, שתו ושותים הדוניזם טהור.

 

בניגוד לרבים, אני לא כועס על בר רפאלי, ואפילו מודה לה. בראיון שפורסם בערב החג בידיעות-אחרונות (3.10.07), היא שמה לאליטה השמאלנית, מראה מול הפרצוף, כדי שיראו איך העשב היפה, צמח ליבלית בר. ואם מלחמת לבנון, גרמה ליהושע סובול להתפכחות (זמנית), הרי שהראיון עם רפאלי, אמור להוריד את האסימון ליולי תמיר. (הערה: אני עושה הבחנה ברורה, בין השמאל של יונתן גפן, לשמאל של מתן וילנאי.)

 

אין לי עניין, ואפילו מביך אותי, להעמיק בהגיגיה של הילדה הטיפשה מהוד השרון. סליחה, מלוס-אנג'לס. היא לא הסיפור כאן, וההתנפלות עליה, רחוקה מלהיות מוצדקת. אלא שבדבר אחד אני בכל זאת מסכים איתה: "ישראל היא מדינה מטומטמת", ואין הוכחה יותר טובה לקביעה הזאת, מאשר לחשוב באותה שנייה על שני אנשים: בר רפאלי, ובוז'י הרצוג.

 

אגב, מכל הרבים שהגיבו לראיון- חלק בהסתייגות ורובם בזעם- נפקד מקומו של בוז'י. ואני דווקא הייתי סקרן לשמוע את דעתו, על מי שעזרה לו למכור את "ישראל היפה והמטומטמת". אלא שבוז'י (שוב) העדיף לשמור על זכות-השתיקה. ניסיון החיים לימד אותו, ש"השתיקה יפה לחכמים".

 

וכאילו לא מספיק- דווקא באותו שבוע שבו נחשפנו לתוצאות של היעדר חינוך ליהדות, הביאו בחדשות של ערוץ 10, אייטם עוין כלפי איש העסקים לב לבייב. הסיבה, האיש העשיר הזה, החליט על דעת עצמו, לממן מכיסו שיעורי יהדות, מסורת וציונות, בשישים בתי ספר ממלכתיים. חוצפה!

 

ככה? בלי להתייעץ עם שרת החינוך יולי תמיר? מיהו בכלל? כאן זה מדינה מסודרת!!! אם יש לו רעיונות ו/או הצעות שנוגעות לתוכנית הלימודים, שיעשה מה שעשו הח"כים הערבים. אלה המליצו, ושרת החינוך הכניסה את הנאכבה לתוכנית הלימודים…

מדינה מטומטמת כבר אמרנו?

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתוך הארכיון- מקבץ סרטונים מבחירות 81

אלי חזן

לפיד ודנקנר פסולים לעדות / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

יוסי שריד- הגיגים מפסגת האגו

אריק זיו ויזר

המיתוס מפלג את העם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

יצחק רבין- אילן שמאלני גמד

אריק זיו ויזר

מה היה קורה אילו… / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן