27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

בר-ברי ברמת גן

בעקבות הודעת המשטרה היום כי ישנו בסיס לכתב אישום על שוחד נגד צבי בר להלן תגובת ח”כ כרמל שאמה (ליכוד) שהגיש את התלונה כנגד בר בשעתו וכיהן בעבר כחבר מועצת העיר רמת-גן, חבר ועדת תכנון ובניה בר”ג ויו”ר ועדת הביקורת במשך שש שנים בתקופת הפרשות המיוחסות לצבי בר

ח”כ שאמה: “צבי בר הוא ראש הנחש בשחיתות התכנון והבניה, בר הפך את עיר הגנים לעיר של בטון ומגדלים, אין לי ספק שיוכח שגם ברמת גן פרשיית הולילנד הינה נורמה ולא מקרה חריג”

 

ח”כ כרמל שאמה מסר היום בתגובה:”צבי בר הגיע לרמת רב אומן היכול לספק לקבלנים כמעט כל מה שהם חולמים תמורת התשלום המתאים, כמי שהגיש את התלונה בשעתו אני מברך את משטרת ישראל על חשיפת אחת הפרשיות שלצערי רבות כמוה רק בעיר רמת גן. האפקט הגרוע ביותר היא העובדה שבר פעל עשרות שנים אל מול אוזלת יד של מערכת אכיפת החוק, כך שעם הזמן הושחתו גם עובדי עירייה טובים וגם קבלנים”

 

עוד ציין ח”כ שאמה כי ברפורמה בתכנון ובנייה יש להקים ועדת משנה מיוחדת לעניין מיגור השחיתות בועדות התכנון, אגפי ההנדסה בעיריות ומינהל מקרקעי ישראל. הוועדה תבחן כל סעיף וסעיף, תוך מיקוד הדיון וזווית ההסתכלות של ניקוי האורוות וחסימת הולילנד עתידי. כמי שהיה חבר בוועדת תכנון ובנייה ברמת-גן ויו”ר ועדת הביקורת של העירייה במשך שש שנים, ברור לי שמקרה הולילנד הוא הנורמה ולא החריג. לצערי מערכת אכיפת החוק הרימה מזמן ידיים בפני עברייני המקרקעין. בכוונתי לעלות את ההצעה בפני ראש הממשלה בימים הקרובים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסקנות הביניים של ועדת ששינסקי לדיון מהיר בכנסת

אריק זיו ויזר

ח”כ חוטובלי יוזמת שינוי חוק היסטורי

אריק זיו ויזר

אושרה הצעת החוק של יו”ר הקואליציה בעניין העדפה מתקנת למשרתים בצה”ל

אלי חזן

גמליאל :”יש להעלות את שיעור המס על החברות הגדולות”

אלי חזן

דנון מבקש לצנן את השחיתות בכדורגל הישראלי

אלי חזן

“ארוחה חמה לכל ילד – מרחיבים את מפעל ההזנה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן