26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
טקס חנוכת כביש הגישה לתפוח
ממשלה

ברק הקפיא, כ”ץ הפשיר

שר התחבורה ישראל כץ (ליכוד), הנחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר היום (שלישי) בשומרון, מתברר כי לעומת שר הביטחון אהוד ברק שדוחף להקפאה, ישראל כ”ץ מוכיח כי בתחבורה אין הקפאה.

שר התחבורה ישראל כ”ץ סייר היום בישובי השומרון, חנך כביש חדש לישוב תפוח ובדק את ההשקעות בתשתיות אל ובתוך ישובי המועצה האיזורית שומרון.
“אחרי שנים של יבוש באתי לראות את הישום בשטח של החלטות ,שהתקבלו  על ידי במשרד בשנה האחרונה מאז נכנסתי לתפקידי. כבר רואים את ההוכחות בשטח: הן בכיכרות חדשות והן בריבודי ושיפוצי כבישים קיימים שלא שופצו זמן רב. רק לפני שבועיים, בערב יום העצמאות חנכתי את תחילת העבודות בדרך הבנים – מקרית ארבע אל מערת המכפלה בחברון, דרך שיוכלו לעבור בה כחצי מיליון מבקרים מדי שנה”.

עלות הדרך הזאת, שהשלב הראשון בה יסתיים בפסח הבא, היא כעשרה מליון שקלים, לא כולל כל מיני התקני בטיחות וביטחון .

 

 

ראשי המועצות והישובים שיבחו את השר כ”ץ ואמרו כי הוא השר הפעיל ביותר בשומרון מאז כינונה של הממשלה הזאת, ושאת מעשיו רואים היטב

 

 

בשטח.טקס חנוכת כביש הגישה לתפוח

 

 

בחנוכת הכביש המחודש מצומת תפוח לעבר הישוב תפוח הבטיח השר כ”ץ כי בתום ההקפאה , בעוד ארבעה חודשים, תתחדש הבניה במלוא התנופה בכל יו”ש. ” יהודים היו ויהיו ביו”ש לעולם ועד ולעולם לא יעקר עוד אדם מביתו למען מצג שוא. לא יהודי ולא פלסטיני. אנו מושיטים את ידינו לשלום מתוך כח, עוצמה ושמירה על זכויותינו והלוואי ובצד השני היו מנהיגים שיודעים לקבל החלטות”.

השר כ”ץ אמר גם כי יש לקדם רכבות ביו”ש שיוכלו לחבר את ג’נין עם רכבת העמק מחיפה לבית שאן ועד ירדן וכן תוכל להתחבר לרכבת לירושלים. מדינות רבות וחברות בינ”ל מוכנות לסייע לנו בכך ואני  מאמין שזה יהיה הגשר לשלום ויקדם אותו.”

השר כ”ץ הבטיח כי הוא משקיע וישקיע סכום של כ – 250 מליון שקלים בי”וש למען פעולות כמו כביש ממעלה אדומים לגבעה הצרפתית וכביש ירושלים יריחו ליד השומרוני הטוב. כמו כן  מושקעים כ- 50 מילון ש”ח בריבוד ושיפוץ כבישים קיימים  ו 25 מילון ש”ח בכבישים קטנים , כמו זה שנחנך היום בתפוח.

בסיור בשומרון  הבטיח השר למועצות המקומיות ולמועצה האזורית שומרון פרוייקטים בסך – 20 מיליון שקלים ובהם : כיכר בכניסה לקרני שומרון, שיפוץ מתקני התאורה בכביש, שיפור היציאה מהכפר הפלסטיני הסמוך עזון ( המצב היום מסכן בעיקר את המתיישבים ), הקמת גשר להולכי רגל מעל כביש 55 לתושבי  מצפה ישי לתוך הישוב וכן פרויקטים של תחבורה ציבורית ובהם מיגון אוטובוסים נגד אבנים, ושיפור הקווים הקיימים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס: “תכנון לטווח ארוך יהווה מענה ראוי לאתגרי הזיקנה העומדים לפנינו”

אריק זיו ויזר

בוגי בעצרת לזכר איתן בלחסן ז”ל

אריק זיו ויזר

לאה נס: “וותיקי השומרון הם המפתח להתיישבות חדשה ביו”ש”

אלי חזן

השר סער: “לישראל עומדת הזכות להגנה עצמית”

אלי חזן

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר

נתניהו : “יאוחדו משרדים תחת חסותי ואטפל בבעיית המסתננים בשכונות”

אלי חזן
דילוג לתוכן