18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ברעננה הליכוד עושה ציונות

סיעת הליכוד ברעננה ערכה מפגש עם עולים חדשים אשר הגיעו לרעננה מצרפת ומארה”ב.

 

מדובר בקבוצה של כ-100 יהודים אשר עלו ארצה מהעיר פריז בצרפת ומהעיר ניו יורק בארה”ב. העולים הללו נקלטו במרכז הקליטה של רעננה בדרכם להתחיל פרק חדש בחייהם ברעננה.

העולים מצרפת מספרים כי לאחר הטבח של היהודים בבית הספר היהודי בטולוז בו קיפחו את חייהם שלושה בני אדם הם חש חובה

מוסרית לעלות לארץ ולהשתקע ברעננה. העולים סיפרו כי ישנה אווירה בלתי נעימה ליהודים בצרפת וכי ישנה אנטישמיות ברורה וכואבת ברחבי המדינה שהשיא שלה היה ברצח של היהודים בידי מתנקש מוסלמי,שארב ליהודים בפתחו של בית ספר יהודי בצרפת ועורר זעם רב בקרב הקהילה היהודית ותחושה של שאט נפש.

היהודים מארה”ב סיפרו כי היה להם חשוב לעלות לארץ ישראל ולהשתקע ברעננה ולפתווח בדף חדש. לדבריהם,הם ציונים בכל רמח אבריהם ורוצים לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית.

אילן כהן,יו”ר סיעת הליכוד ברעננה בירך את העולים החדשים ואמר : ” אני שמח שיהודים מגיעים למדינת ישראל ופותחים בדף חדש במדינה.זו ציונות אמיתית וראויה.ליהודים יש בית חם והוא פה בישראל.אני מעודד מכך שיהודים רבים חשים מחוייבות למדינת ישראל והם רואים את עצמם חיים במדינה יהודית שבה יש ביטחון אישי ונורמות ישראליות וציוניות. החשיבות היא רבה ואני אסייע ככל שניתן בקליטתם של היהודים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרון – 531

אלי חזן

גפסו בשביל הלגיטימי

אלי חזן

אורן כהן – המשנה לראש העיר כפר סבא

אלי חזן

כך מעמידים את החרדים בפינה ברעננה

אריק זיו ויזר

לפנות לעירית מודיעין הצחקתם אותי/מאת:איציק דדוש – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

קרא : “רפיק חלבי – הבחירה הטובה ביותר”

אלי חזן
דילוג לתוכן