18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ברית המסכות של לפיד ובנט.

הם הגיחו לפוליטיקה הישראלית כמטאורים

 אך השתן עלה להם לראש והם ממשיכים לשחק אותה “קשים להשגה” ומציגים את אחת הבריתות ההזויות ביותר בתולדות הפוליטיקה.

 

פורים הסתיים חברים אולי לא שמתם לב? מהי ההצגה הזאת? ואיך בדיוק רובץ לפיד עם בנט?

כדי להבין את ההצגה הכי טובה בעיר צריך להסתכל מעט אחורה, הבית היהודי בגלגולה הקודם היא בעצם המפד”ל, מפלגה סקטוריאלית שישבה בכל קואליציה מאז שקמה, דאגה לאנשיה ולא ממש הכירה את המושג “שוויון בנטל”.

בנט אינו אלא עסקן מפד”לניק מהדגם העדכני.

עסקני המפד”ל עדיין שם מאחורי הקלעים, אך מה שהוצג לציבור הם הפנים החדשים של בנט שקד וכו… (ראה מקרה ח”כ סלומינסקי) ומבטיחים לנו ש”משהו חדש מתחיל” יותר נכון ואמיתי היה לומר – “משהו ישן ממשיך”

אגב גם בנושא ישיבות ההסדר – הגרעין הקשה של הבית היהודי צריך לחשוב על שוויון בנטל שהרי הם משרתים פחות מחייל חילוני ומקבלים הרבה יותר מהמדינה.

לגבי “יש עתיד” של לפיד וחבורתו הם בעצם גלגול עדכני של מפלגתו של אביו – “שינוי” שלא נודעה בחיבתה היתרה למזרחיים כמו גם לדתיים. הבטיחה שינוי/יש עתיד והסתברה כמפלגה ללא דרך אמיתית המסתפחת לכל קואליציה בתמורה לכמה תיקים שמנים…

אל לנו לשכוח איך בנשימה אחת מדברים בתקשורת על מפלגת “יש עתיד” כמפלגה של ה”שבט הלבן” כך מבלי להניד עפעף ומבלי להתבייש ולהבין כמה גזענות ארסית יש במילה הזאת.

אם רק נסתכל על חבר כנסת אחד ברשימתו לכנסת נבין את מי הוא מייצג, יעקב פרי לשעבר מנכ”ל סלקום שנהגה לחייב את לקוחותיה בדמי קישוריות מופקעים וקנסות יציאה מופרכים, האם הוא זה שידאג למעמד הביניים ולשוויון בנטל?

למעשה את כל תכניתו למען השוויון בנטל העתיק לפיד מתכניתו של האלוף אלעזר שטרן שמצא את מקומו בתנועה של ציפי לבני ואיכשהו לא אצל לפיד…. מעניין למה?

 

לסיכום אפשר לומר שהברית המוזרה הזאת היא לא כל כך הזויה אם מורידים את המסכות מעל פניהם של לפיד ובנט שתי מפלגות סקטוריאליות שמתחבאות מאחורי סיסמאות שהם בעצמם לא מיישמים.

אז חברים יקרים תפנימו: פורים נגמר ואפשר להוריד את המסכות!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היזהרו מפופוליזם

אלי חזן

“אל תגידו בגת , אל תבשרו בחוצות אשקלון”

אלי חזן

פרשת שמות

אריק זיו ויזר

“ורטיגו בהארץ”?

אלי חזן

בין נתניהו לרגב ודנון

אלי חזן

דרוש חבר כנסת לתחום כושל!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן