18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בקרוב יהיה פתרון ממשלתי לבעית הדיור

בכנס בסניף הליכוד בכפר סבא נחשפו כמה רעיונות והצעות חוק חדשות

הממשלה עומדת להציע בשבועות הקרובים פתרון לבעית מחירי הדירות. על כך הכריזה ח”כ גילה גמליאל בכנס שנערך אמש בסניף הליכוד בכפר סבא. בכנס השתתפו עשרות חברי ליכוד מקומיים, ואורחי הכבוד היו חברי הכנסת אופיר אקוניס, גילה גמליאל וציון פניאן.

 

גילה גמליאל, המכהנת גם כסגנית שר במשרד ראש הממשלה לעניני נשים וצעירים, התלוננה על שהצעירים כמעט שאינם לוקחים חלק במערכת הפוליטית. היא הציגה את הישגיה בחקיקת החוק למימון שכר לימוד לחיילים משוחררים במוסדות אקדמאיים בפריפריה. רוב נאומה הקדישה לתוכניותיה לקידום נשים וצעירים. היא גילתה כי היא שוקדת כיום על הצעת חוק שתבטיח חופשת לידה גם לסטודנטיות, כמו לנשים עובדות.

 

גמליאל הכינה לראש הממשלה נייר עבודה מקיף לסיוע לצעירים. בכוונתה להקים “מרכזי צעירים” ברחבי הארץ שבהם תינתן הכוונה לתעסוקה וקורסי הכשרה מקצועית, והבטיחה שגם בכפר-סבא יוקם מרכז כזה. אחד השירותים שיספקו המרכזים יהיה יעוץ למשכנתאות. בימים אלה היא עוסקת בהכשרת יועצי משכנתאות עצמאיים שאינם קשורים לבנקים, שתפקידם יהיה להציע לכל זוג צעיר סוג משכנתא שתתאים לצרכיהם האישיים, ולא לפי האינטרסים של הבנקים.

 

ח”כ אופיר אקוניס, יו”ר ועדת הכלכלה, הציג את הישגיו בהכשרת הדרך להקים 5 חברות סלולר חדשות. המפעילים הוירטואלים ישתמשו באנטנות ובתשתיות של חברות הסלולר הפועלות בשוק, וכניסתם לשוק תגביר את התחרות לטובת הצרכנים ולהורדת המחירים. הוא דיבר גם על החוק הצרכני להחזרת מוצרים וקבלת החזר כספי במזומן, ועל הצעת החוק שלו לחייב בנקים לתת ללקוחותיהם ריבית על יתרות זכות. הוא הסביר באריכות את עמדתו בשאלת העלאת תמלוגי הגז, ואמר שגם הוא בעד העלאת שיעור התמלוגים, אבל בגובה סביר. לא בצורה מופרזת של 80% כמו שהציעו ארגוני שמאל קיצוניים.

 

אקוניס חילק עם הקהל את הרגשתו לגבי לחצים מצד בעלי הון וטייקונים שמנסים לחבל ביוזמות שלו למען רווחת הציבור. בתור דובר מנוסה לשעבר הוא הביע תיסכול מסילוף עמדותיו על ידי התקשורת השמאלנית. הוא הציג לדוגמה כותרת מהעיתון דה-מרקר שבה נאמר “אקוניס מביע דעות כלכליות ימניות”.

 

“נכון!” הכריז אקוניס. “אני ימני. נבחרתי מטעם הליכוד, ואני מייצג עמדות ימניות גם בכלכלה”. הצהרתו זו זכתה לתשואות רמות מהקהל. הדברים שנאמרו בגאון ביתרי ובזקיפות קומה נשמעו באוזני הקהל כמשב רוח רענן, לאור התופעה הנפוצה של שרינו וח”כינו שנראים מתרפסים בפני התקשורת השמאלנית. בגישה כמו של אקוניס בונים מנהיגות.

 

אקוניס סיים את נאומו בקריאה לקהל לתמוך בראש הממשלה. נראה לנו כי קריאתו לתמוך בביבי נובעת מהכרתו את רחשי הלב של רבים בציבור שלנו שמאוכזבים מביבי. אקוניס הזכיר לקהל כי הפסקת התמיכה בראש הממשלה שמיר העלתה לשלטון את יצחק רבין והסכם אוסלו, והפסקת התמיכה בביבי בכהונתו הקודמת העלתה לשלטון את אהוד ברק והצעות הנסיגה בקמפ-דייויד. הוא הזהיר כי אם הציבור שלנו שוב ישלח הביתה את ראש הממשלה, עלול לבוא תחתיו מישהו גרוע יותר לימין הישראלי.

 

גם ח”כ ציון פניאן, ראש הקואליציה בועדת הכספים, הציג בפני הקהל את הישגיו במסגרת עבודת הועדה. “אופיר מחזיק את ועדת הכלכלה ואני מחזיק את ועדת הכספים. כל הכספים של המדינה זה שנינו” אמר פניאן לקהל שזקף גבות בתימהון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדמון או אורן

אריק זיו ויזר

הנגבי מתארח אצל צוקית במושב כיסלון

אלי חזן

דורשים מצמרת הליכוד להחזיר לחברי המרכז את סמכויותיהם וכוחם/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

ציפורה!, טלי קורה מבין עינייך! /מאת עו”ד יוסי פוקס

אריק זיו ויזר

חברי הכנסת קיבלו אתמול מעזמי בשארה “שוקראן לשנה חדשה”.

אריק זיו ויזר

די לצביעות ! כן לצה”ל! /מאת: אבריאל בן דור / בת-ים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן