20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

בעקבות המינוי של אמיר

מספר הערות בעקבות המינוי של ח”כ אמיר אוחנה לשר משפטים וגם בחירתו של לא יהודי לתפקיד סגן יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית

  1. בשנים האחרונות מתוארת תנועת הליכוד כמי שהלכה ימינה לא רק מבחינה פוליטית אלא גם בשאלות של דת ומדינה. ישראל מתוארת כמדינה שבה עוד רגע תיושם בה ההלכה היהודית ובשבוע האחרון השמאל והתקשורת חגגו על האמרות של סמוטריץ’ כאילו עוד שנייה הן מתגשמות. הדבר עומד בניגוד גמור למציאות. כך למשל, מדד החופש מראה שישראל הרבה יותר חופשית, בכל קטיגוריה, ממה שהייתה לפני 30 שנה.
  2. במסגרת התיאור ההפוך למציאות השר ההומוסקסואל הראשון במדינת ישראל מונה על ידי תנועת הליכוד בראשות נתניהו, אלו שמואשמים בהדתה ובקידום מדינת הלכה. אוהבים אותך אמיר שלנו וגאים בך ובראש הממשלה עד מאוד.
  3. כמובן שבעיתון “הארץ” נכתב ש”במערכת הפוליטית מעריכים כי אמיר מונה מכיוון שהסכים להגן על מהלכי החסינות של ראש הממשלה” אלא שמי שמכיר את היחסים ביניהם יודע שזה סוג של תיאור מניפולטיבי. היו גם אחרים שהיו מוכנים לעשות זאת.
  4.  במסגרת התיאור של הליכוד כתנועה שונאת ערבים, תא לביא באוניברסיטה העברית בחר סגן יו”ר שאיננו יהודי אלא מוסלמי ואנו גאים בחברי התא לפחות בצורה שווה. צריך לברך את חברי התא על הבחירה : שיחקתם אותה. מזל טוב לנטע זהבי על בחירתה כיו”ר ולפואד אחמד כסגן יו”ר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המדריך לח”כ החדש

מעיין סמון

פרשת כי תצא : כוח האחדות

עינר אביב

מו”מ בתבונה

עינר אביב

אין להם מנדט

אריק זיו ויזר

מרכז מוביל או מרכז מובל?

שמעון שראל

שוליים בהרחבה

אלי חזן
דילוג לתוכן