11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

בסניף הליכוד בערד, יש מי ששומר על הבית

לאחר שחבר מועצת העיר גבריאל רזינשווילי, מערד, ניסה להציג את עצמו כנציג תנועת הליכוד בערד ואף הלין בפני הנהגת הליכוד כי לא ממנים אותו ליו"ר האופוזיציה בעיר, מתברר כי זה חבר לגדעון סער והודח מן התואר "חבר מרכז", אותו קיבל אף ורק מתוקף התפקיד שאותו מילא.

כל זאת ועוד, גבריאל טען להיותו חבר מרכז, תואר שקיבל עקב תפקידו כסגן ראש עיר ללא שכר וכאמור מתפקיד זה הודח. בנוסף לכל זאת, התנהל שלא על פי החלטות יו"ר סניף הליכוד בערד, הגב' ג'ולייט לסקר.

היום נשלל מגבריאל התואר חבר מרכז הליכוד, לאחר שהתברר כי גבריאל הצטרף למחנה גדעון סער ואף מוצג באתר התנועה 'תקווה חדשה' כנציג התנועה בערד.

חברי סניף הליכוד בערד לא חשבו לרגע שמקומו של גבריאל בתנועה ולסניף הוותיק והערכי בערד, יש מנהיגה אמיתית ששומרת על הבית: חברת המייסדים בליכוד ונאמנה לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. יש מה ללמוד מיו"ר סניף הליכוד בערד, ג'ולייט לסקר.

ג'ולייט לסקר מסרה בתגובה: "צר לי שגבריאל התפאר בתואר חבר מרכז הליכוד, אבל לא היה מספיק הוגן ופעל בצורה פסולה כאשר עבר מפלגה מבלי להצהיר. זו לא נאמנות ובטח לא ערכי. מקומו לא בסניף הליכוד שלנו בערד".

תגובת רזינשווילי, ביום 18.1.2021:

"בצער רב ניתן לראות כי פעולות הרמייה וההטעיה ממשיכות, האגו משתלט שוב על הערכים הממלכתיים והכל בכדי להציג שוב מצגי שווא.

מפליאה אותי הטענה כי "הודחתי" מתפקידי ביום 17.01.21 כחבר מרכז הליכוד, וזאת לאחר שכבר ביום 14.01.21 הודעתי מיוזמתי במכתב רשמי ומכבד למנכ"ל הליכוד על התפטרותי והפסקת חברותי בתנועה. העובדה שבחרתי "שלא לעדכן" את יו"ר הסניף בערד היא פועל יוצא של מעשים שלא יעשו ע"י חבר תנועה למשנהו ובצער רב מסע הנקמה כבר בא לידי ביטוי.

הגעתי לעולם הפוליטי מתוך ערכים ואמונה בדרך השינוי למען תושבי העיר שלי, לאחר שנים של התנדבות בזירה הבינלאומית למען מדינת ישראל. בזמן שהיו חברי סניף שדאגו לעצמם לתפקידים שונים בתנועה בשכר מלא, אני הייתי זה שהתעקש לוותר עליו מול הלשכה המשפטית ולפעול בהתנדבות מתוך אידיאולוגיה ואמונה בדרך. בשלב בו חשתי כי אינני מתחבר עוד למעשי הנפשות הפועלות, קיבלתי החלטה ופעלתי בצורה ישרה כמצופה. תמיד יהיה מה להגיד, אי אפשר לרצות את כולם – ואני גם לא מתכוון.

זה הזמן לציין כי נותרו לי המון חברים בתנועת הליכוד, אנשים טובים, ישרים ומוערכים שמכירים אותי באופן אישי ומקבלים בכבוד את החלטתי. אני מאחל ומקווה שמנהיגי הליכוד יוכלו לבצע בדק בית וישימו סוף לדברים השליליים שקרו וממשיכים לקרות בתנועה – וזאת למען אחדות אמיתית.

בצער רב ניתן לראות כי לאחר עשרות שנים של פילוג וסכסוכים בלתי פוסקים בסניף, פילוג בין וותיקי התנועה שידוע עליו היטב "במצודה", יש ניסיון למצוא את "האשם התורן", הודעתי כי אני לא מוכן להיגרר לשליליות ואיחלתי בריאות והצלחה בהמשך. אמשיך לשרת נאמנה את תושבי העיר ערד ותמיד אוקיר את חבריי ומכריי בליכוד."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי אתה, ח"כ מנסור עבאס?

עו"ד אוהד אבידר

דרור אטרי מדווח מדובאי: באנו להעמיק קשרי ידידות ושת"פ עסקי

דניאל נחמיה

קרן ברק הגב של העצמאים

אריק זיו ויזר

ח"כ דיסטל בהתראה טרם נקיטת הליכים נגד אמנון לוי וערוץ 13

מערכת ליכודניק

אוחנה לאיילה חסון: גנץ לא יהיה ראש ממשלה

מערכת ליכודניק

הוראת שעה : מרכז הליכוד יבחר את הרשימה לכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן