18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בסכנין ובעליון אין דגל ישראל

בכדורגל אין צדק ליהודים, בין מירי ובוגי, האם סער בדרך לירושלים, הפרוייקט של טובה, טיבי תזכור בראמללה עושים לינץ ליהודים.

מכבי תל אביב היא הסיפור המרכזי של השבוע משום שהיא מהווה משל לפוליטיקה הישראלית.
זה נכון. כבר שנים שהמועדון הזה מושך אש ואין ספק בצדק זהו מועדון תל אביבי שתמיד התל אביב מדביק את המושג של קשרים בהתאחדות. אך מאז ותמיד בסיס התאחדות נשלט על ידי אנשי הפועל ולכן כאשר היה ויכוח או דיון בבית הדין קבוצות בית”ר ומכבי תמיד קיבלו עונשים יותר גדולים. אפילו עכשיו קבוצה ישראלית צריכה להגיע למגרש של סכנין תחת אבטחה, למה? כי מפחדים מהם.

קבוצות הפועל ויוצאי הפועל כמו יוסי אבוקסיס מנצלים את המצב שלהם. להם מותר להתסיס. הם הרי אם יקבלו עונש זה יהיה סמלי בלבד.  תראו איזה צדק כוזב היה בבית הדין של התאחדות?

השוער של מכבי לא דובר עברית ולפיכך בקשו שייצג אותו עו”ד. בית הדין לא קיבל זאת וכך עומד שוער שאינו דובר עברית, והשופט שואל אותו בעברית שאלות והוא לא עונה וזהו לכאורה בית דין של צדק. רק נשאלת השאלה מדוע יוסי אבוקסיס לא הורחק מכל משחקי הליגה כל מי שעיניו בראשו ראה כיצד אבוקסיס מצית אש במגרש של סכנין. זהו מאמן שצריך לתת דוגמה אלא שהוא נתן דוגמא הפוכה.

אבוקסיס לא אשם כי אם ההתאחדות אשמה כי היא באופן קבוע נותנת הנחות לאנשי הפועל תל אביב והערבים. אם זאת הייתה בית”ר ירושלים המאמן היה מורחק כך מכבי תל אביב מקבלת עונש וסכנין יוצאת בזול.
אין ספק כי אנחנו נמצאים במקום שכול כולו פשוט בושה.

אחמד טיבי הגיב לערן זהבי שאמר כי הרגיש כמו בראמללה. טיבי כתב כי בראמללה לא קוראים מוות לערבים. התשובה ברשת הייתה מהירה : בראמללה רק עושים לינץ’ ביהודים.

אין ספק כי טיבי וזוהיר מבולבל שנבחר במפלגת העבודה מהווים את הזהות של שונאי ישראל בתוך הציבור הערבי בישראל.
לא השתנה כלום מהמאה הקודמת שאז היו מגדילים ליגה שרק הפועל לא תרד ליגה. על הנרטיב הזה גדל יוסי אבוקסיס, ולכן בסיום המשחק הוא לא ירד מהדשא אלא הלך להדליק אש ורעל מול מכבי והאוהדים.
במקום שבית הדין של התאחדות יבהיר כי המגרש של סחנין לא יקבל את האפשרות של אירוח עד שהקהל ואנשי הקבוצה לא ילמדו להתנהג ולארח בספורטיביות לא יתאפשר לשחק בו בית הדין קבע הפוך.
ראו כיצד התאחדות לא נקטה במלא חומרת הדין על זה שמאבטחים של סכנין היכו את שחקני מכבי.
פשוט בושה. הגיע הזמן שקבוצות מכבי ובית”ר התאחדו מול התאחדות עד שישנו את דרכם.
אם לא, הם תמיד יסבלו במוסדות שבולשיביקים שולטים בה.
ולאלו שמבקרים את התופעה שאוהדי מכבי כולל השחקנים העלו על הנס את דגל ישראל , שחקני מכבי תל אביב נתנו כבוד לדגל.
מצאנו פרשנים שהסבירו שהנפת דגל ישראל זאת התרסה. למה אני לא מופתע? הרי כל מבנה ציבורי חייב לפי החוק להניף דגל ישראל, על איזה מבנה חשוב אין דגל? בית משפט העליון, זהו מוסד שרואה בדגל נטל.
בכל מקבילה בעולם הנאור, הליברלי והדמוקרטי מונף בעוז דגל המדינה. בארה”ב מונף הדגל הלאומי, בגרמניה, צרפת, וכך הלאה והלאה.
רק בישראל דגל הלאום לא מונף, לא במגרש של סחנין ולא בבית המשפט העליון.


ליכוד מורכב 

 

השבוע היו שני אירועים בצפון : האחד של בוגי עם שרל’ה שרון ובמקביל של מירי רגב עם דקלון. ללא ספק שני האירועים נתנו פרספקטיבה על ההבדלים בין האליטות החדשה והישנה אך גם על היופי שהיום הליכוד מורכב מגם וגם.

בוגי הקיבוצניק שהיה עם שירים של שירה בציבור עם שהרלה שרון תחת הטייטל לצפון באהבה , מנגד מול עשרות אלפים שהגיעו למופע למען דקלון תחת הטייטל כתר המזרח עם מירי רגב.


גדעון סער 

 

בעקבות הכוונה של ניר ברקת לעזוב את ראשות העיר ירושלים לטובת מושב בכנסת הבאה נפתח הפתח של החזרה של סער לזירה הפוליטית. סער יתמודד על ראשות העיר בירושלים ם ללא ספק יוכל לאחד מאחוריו את כל פלגי הליכוד בסניף המפולג ויכבוש את העיר. מתוקף מעמדו יוכל להפוך ולהיות מועמד מוסכם בעיר.
מה שברור הוא כי מתוך מעמד ראש העיר בירושלים גדעון סער יחזור להיות אחד המועמדים המובילים לרשת את נתניהו.

מה שבטוח הוא שאם יחליט סער להסתער על ראשות העיר ינצח כל מועמד אחר כולל ובפרט את ראש העיר המכהן כעת ניר ברקת.


מי ומה בקואליציה

 

צחי הנגבי עומד להיכנס לתפקיד שר בממשלה למרות שגם זה בספק ונראה כי אם יכנס יהיה ללא תפקיד ביצועי עד שיתבהרו כל נושא חקירות דרעי. נתניהו רוצה את דוד ביטן בתפקיד יו”ר הסיעה והקואליציה. דוד ביטן שמבין שיש קושי בניהול הקואליציה של 61 חברים ביקש שתפקיד יו”ר ועדת הכנסת ישיר אצלו במקביל חברי הכנסת קיש ומיקי זוהר רוצים את הועדה , במידה ונושא דרעי יפתר נתניהו יעשה סבב יותר גדול וכך על תיק הכלכלה מתמודדים השרה מירי רגב והשר יריב לוין. במידה והשרה מירי רגב תקבל את תיק הכלכלה יקבל הנגבי את התרבות ולוין יקבל את תיק הספורט כפיצוי, במידה ויריב יקבל את תיק הכלכלה הנגבי מיועד לתיירות. בכל מקרה משרד העבודה יחזור למשרד הרווחה לידי השר חיים כץ.


תעודת זהות

 

כל מתמודד לכנסת הבאה יכול לקבל במה באתר כאשר נעלה את התעודת הזהות שלו, מי שמרכזת את הנושא היא טובה מעוז ממעלות, אשר ערכה סדר פסח לניצולי שואה בעיר מעלות. למעלה ממאה וחמישים ניצולי שואה היו בסדר פסח רבים מהם זהו סדר ראשון מאז הרבה שנים שהם חיים בבדידות. טובה מעוז סיפרה כי כאשר החלה את ההכנות היא קיבלה תרומות אך התרומה שריגשה אותה במיוחד הייתה התרומה של השרה מירי רגב שתרמה באופן אישי סכום מכובד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק לא מחל בקלפי

אריק זיו ויזר

הכשלונרים ” הרצפה עקומה”

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

חשיפה : בוגי – השיחה האחרונה לפני ההתפטרות

אריק זיו ויזר

רובי מחכה לביבי

אריק זיו ויזר

הדחלילים ועמידרור בלשכת נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן