19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בני בגין : בטוח שבעוד 8 חודשים יחזרו לבנות

מאות אזרחים מרחבי השומרון השתתפו אמש (מוצ”ש) באירוע זיכרון אזורי לישובי צפון השומרון וגוש קטיף שהתקיים בישוב יקיר.

הערב אורגן ע”י מזכירות הישוב יקיר בשיתוף מועצה אזורית שומרון, מתנ”ס שומרון ועד מתיישבי השומרון והמועצה הדתית וכיבדו אותו בנוכחותם השר בני בגין, ראש המועצה גרשון מסיקה, רב הישוב הרב אהרן כהן ומנכ”לית ועד מתיישבי השומרון אסתר כריש. עוד מסר שיעור הרב אלישע וישליצקי והנעים בנגינה הזמר אהרן רזאל, בשירי נשמה ושירי ריקודים.

בתחילת הערב עברו מאות המששתפים בתערוכת תמונות וסרטים מיוחדת של ישובי צפון השומרון וגוש קטיף, שהוכנה ע”י נוער הישוב יקיר.

השר בני בגין אמר בנאומו:

“על חורבות הישובים הוקמו בסיסי אימונים לטרור, היכן שהיתה פריחה והתיישבות – הונחו משגרי קסאמים. יחד עם הגירוש קרסו הנחות היסוד והאשליות שהוצגו לציבור באותם ימים.

אני בטוח כי בעוד שמונה חודשים הבניה תתחדש, זוהי החלטתה המובהקת והבלתי מותנית של הממשלה ואני מביע בטחון שכך יקרה. נעמיק שורש בשומרון, בנה נבנה ויכול נוכל”.

ראש המועצה גרשון מסיקה אמר: “אנו רואים כיצד הנקודה המרכזית היום בעולם היא הבניה בארץ ישראל בכלל ובשומרון בפרט, כיצד כל קראוון וכל בית מקפיצים את כל העולם. תפקידנו בעת הזאת, דווקא אל מול האיומים והמכשלות- למלא את תפקידנו, לבנות עוד בית ועוד בית ולהפריח את השומרון”.

בסיום הערב פצח הקהל בריקודים של שירי בניין וארץ ישראל לקול נגינתו של אהרן רזאל, אליהם הצטרף בהתרגשות גם השר בגין



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סילבן קורא לנאמניו לתמוך בראש הממשלה

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה מכתב גלוי לראש הממשלה

לא עייפנו מלהיראות ‘יפים’/ מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

דוידי כבש את שדרות

אלי חזן

בחירות דמוקרטיות ברשות העסקונה /מאת:שלמה מדמון

אריק זיו ויזר

ההישרדות של ליבני כמה תעלה לנו.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן