34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בניו יורק יש יורש לנתניהו

ארד לא החליף את המנטרה לציפי, העבודה של שלי, דנון קופץ כיתה.

נתניהו יש לך יורש

 

המחזות בניו יורק השבוע לא הותירו ספק. יש צורך בהסברה ישראלית. יש צורך בחיבור למויקדי כוח בדיוק בשעה שבה אנו עומדים בודדים אל מול או”ם עוין. אל מול ועידת דרבן מעוותת. ואז מתברר לכל בר בי רב כי חבר כנסת צעיר כבש את ארה”ב כבר עכשיו. דני דנון.

סוער היה השבוע בעיר ניו יורק אךך מאחורי הקלעים נע שם ח”כ דנון כדמות פופלרית ממדרגה ראשונה. ךא מעט חברי כנסת יושבים במסעדות בניו יורק אך אצל דנון בזמן הארוחה הדבר בולט. הוא נערץ על ידי הסובבים. דנון מופסק פעם אחר פעם על ידי סועדים. יש כאלה המבקשים פגישה ויש כאלה הרוצים לפתוח ערוץ תקשורת איתו ודנון כדג בבבריכה שוחה עד כדי כך שכבר יש בדיחה כי דנון יכול להתמודד בניו יורק ולנצח.

 

דנון הצליח לקשור קשרים הדוקים עם המועמד המבטיח ריק פרי, עם שרה פיילין, עם גלן בק, עם מקיין ובעצם כמעט עם כל ראשי המפלגה הרפוליקנית.

אין ספק כי דנון פתח ציר מרכזי לכיוון הנהגת ארה”ב. בעתיד הקרוב, כאשר יתחלף המשטר לדנון תהיינה דלתות פתוחות.

הנה למשל סיפור קטן שמראה כי גם בקהילה היהודית יש לדנון מעריצים. יושבים במסעדה מספרים לחבורה של צעירים כי בשולחן הקרוב יש את ח”כ דנון. אחת הצעירות כמעט מתעלפת ומרימה טלפון לאביה שמגיע לראות את האישיות שהוא מעריץ. זהו סיפור אמיתי שקרה בשבוע האחרון.

מהתרשמות שלי דנון הוא אחד המנהיגים מישראל הכי מוערכים בניו יורק.

 

שיהיה לו בהצלחה. ההצלחה היא שלנו.

 

שלי ניצחה בעבודה

עכשיו היא צריכה לבצע מהלך שינסה לבצע פיוס בעבודה. אין ספק כי מצפה לה עבודה קשה. כידוע, שבעת חבריה לא אוהבים אותה וכבר איתתו בעבר כי יחברו לקדימה. עמיר פרץ וחבריו מתכננים מהלך שישאיר את שלי לבד או אולי עם ח”כ אחד וכך יגרמו לשלי להשאר בדד. אך שלי לא צריכה לפחד ממהלך שכזה. ממהלך שכזה יכולה שלי רק להיבנות כי היא תוכל להקים תנועה סוציאל דמוקרטית לקראת הבחירות הבאות שתיבנה מכוחות חדשים, כוחות שמיצגים את ה”ישראלים החדשים”. כן, אלה מהמחאה שהנהיגו בקיץ האחרון. בניה זאת תתבצע ללא הפוליטיקאים הישנים וכך תוכל להצניח שמות כפי שעושה ליברמן מהצד השני ללא פריימריז וללא תלות ומנגנון המפלגתי הישן והמקובע בעבודה.

הסקרים האחרונים מראים כי שלי לא מזנבת מאחורי ציפי אלא ניצבת כבר לצידה ואפילו נראה כי ציפי מתחילה להזדנב מאחורי שלי. אין ספק כי קמה מנהיגה לשמאל הישראלי מנהיגה שמשלבת שתי דמויות מרכזיות בשמאל הישראלי , גולדה ושולמית אלוני.

וכן, לשלי יש אג’נדה אישית מסודרת.

 

ציפי

השבוע שוב האשימה ציפי את נתניהו כי הוא בודד את מדינת ישראל בעולם. אז רק לתזכורת : הבידוד החל במשמרת של קדימה כאשר יצאו למבצע עופרת יצוקה. אין ספק כי מה שנקרא אביב ערבי הפך לחורף מוסלמי קיצוני והוא משפיע על האווירה במזרח התיכון וכן גם על העולם, אך צריך לזכור כי לא הייתה דרך לשנות את המצב וכל מי שאומר שהייתה משקר או מיתמם וקרוב לודאי שהוא מסלף את המציאות.

טורקיה כבר במשך עשור מבצעת פניה חדה לכיוון האיסלאם הקיצוני. בשנים האחרונות הטורקים חברו לציר הרשע הכולל את איראן וסוריה. כאשר יתבהר המצב יתגלה לעולם כי את רוסיה כמעצמה משפיעה החליפה טורקיה כאשר היא במדיניות של דומינו מסמנת מדינה אחר מדינה : מצרים ,לוב, סוריה כאשר אסד יפול וכן כסף איסלאמי זורם גם לתנועות איסלאמיות באירופה, שם מתגבשת חזית איסלאמית.

אז ברור כי העולם משתנה לידנו ומתחיתנו. אז ציפי, עכשיו לא העת להאשים, עכשיו העת לבנות בריתות חדשות מול האיום האיסלאמי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא אלמן הליכוד

אריק זיו ויזר

ציפי והטלפון האדום – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו שולף את המקל לשרי הליכוד – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

נתניהו לא רוצה הפתעות בועידה

אריק זיו ויזר

כוכבם נמעך

אלי חזן

נתניהו נוגע בעם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן