24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

בניגוד להמלצת השלדים בארונו

רשות השידור הלקוי : כשנתניהו ממנה זה פסול כשאולמרט ממנה זה לגיטימי. מדוע ?

עשרות שנים שיש בעיות ברשות השידור. בשנים הראשונות- (כמעט ו-) לא היה מי שידווח לציבור, ובשנים האחרונות הדיווחים נגועים באינטרסים של אנשים מבפנים ומבחוץ. גם ניהול הרשות, היה תוצאה של אינטרסים. היו שניסו לשנות וזכו לתקשורת אוהדת, והיו אחרים שחטפו בראש. כמו שאמרנו- הכול אינטרסים.

נתניהו ואולמרט. שניהם ביצעו שינויים ומינויים ברשות השידור. המינויים של נתניהו הגיעו לידיעת צרכני התקשורת בזכות דיווח עוין על “השתלטות”. על מיקי מירו קראנו שהוא מבצע “טיהור”. נגד המינוי של יוני בן-מנחם למנכ”ל אגודת העיתונאים עתרה לבג”צ. הפסיקה הייתה צפויה: המינוי ראוי- מדובר באיש מקצוע מעולה.

גם שר התמ”ת בממשלת שרון אהוד אולמרט עשה שינויים ברשות השידור. האלרגיה שלו לשחיתות, והרגישות שלו לניהול תקין- דחקו בו לא להחריש אל מול ההפקרות שהייתה שם. היום, אחרי שלמדנו להכירו- ברור לנו שכל מניעיו היו טהורים.

הקומבינות, השוחד, והניהול הבלתי תקין של המנכ”ל דאז ג’ו בראל, הטריפו אותו. כיאה לדמוקרט מהזן המשובח, ובניגוד גמור להמלצת השלדים בארונו- הוא נכנס לאולפן כדי להסביר למשלמי האגרה את מניעי ההדחה. ראיתי פעמיים, ומאליה התנגנה בראשי המנגינה של השיר: “איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא”… שופופו…

 

למאמר המקורי ולקטעי הוידיאו לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורי אבנרי צדק!

אריק זיו ויזר

מה אריק היה אומר על ציפי

אריק זיו ויזר

שרון ייסר אותנו בשוטים- ואתה תייסר אותנו בעקרבים/ כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

ממה מפחד עופר שלח / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כמה מילים על ביקורת זדונית

אלי חזן

סלידת האדם הסביר / כתב: נרי אבנרי.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן