40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בנט חלש מול ביידן

בליכוד יורים בנגמ”ש, ממשלה בלי ראש, שר חוץ בהפרעה

המפגש עם נשיא ארה”ב היה מפגש של נשיא די חלש מול נציג של ועד בית ישראלי. בנט כפה את עצמו למפגש עם ביידן בשטיקים שלא עובדים על אמריקאים, במיוחד שמאלנים פרוגרסיבים, למרות שידע כי יש בעיות עם היציאה מאפגניסטן. במקום לחכות לאחר החגים בישראל ולטפל בקורונה בנט העדיף סלפי עם ביידן וקיבל סליפי עם ביידן.  לביידן מנגד אין בעיה להבטיח שלא תהייה פצצה גרעינית. גם אובמה הבטיח – אז מה? 

ראינו רק שמאז שביידן נכנס לבית הלבן האיראנים שמים פס עליו ועל העולם המערבי, כפי שהחמאס שם פס על ממשלת עבאס בנט. מה שמדהים יותר מכל הוא תגובות התקשורת המגויסת הישראלית על פגישת יו”ר ועד הבית עם הנשיא שנמצא בשפל בארה”ב. הלוואי והיו קולניים כך על מחדל הקורונה. 

היום ברור שבנט היה צריך להתחיל את הבוסטר חודש לפני שנתן את ההוראה. נזכיר : בנט עשה זאת רק לאחר ששמע שנתניהו ממליץ ללכת לחיסון שלישי. הוא טען אז שהבוסטר לא יעיל, עברו שלושה שבועות של בזבוז זמן והמצב החמיר. בואו לא נשכח ש – 80 אלף חיסונים נזרקו כי פג התוקף שלהם שלושה ימים לפני שבנט חזר בו מהמחשבה שהחיסונים לא יעילים. רק אז נתן הוראה לחסן את העם. עכשיו ברור כי אם בנט היה מקשיב לנתניהו הוא היה מונע את השיא של הגל הרביעי ולא היינו לא עוברים את האלף נדבקים ביום ומאה חולים קשים.

בנט פשוט חובבן. לגבי הבטחות ביידן אנחנו מאמינים כמו הבטחות בנט בבחירות.

בליכוד 

אנו עדים בליכוד לסוג של חלק מבכירי הליכוד שלא הפנימו את מעמד היציאה לאופוזיציה.

כך למשל אנו רואים מינויים של השלטון החדש ולא מגיבים. הלוואי והיו ממנים כמו שחברי ממשלת בנט ולפיד ממנים. גדעון ממנה כל מי שנמצא ברשימה שלו וזהו כבר ברמה של שוחד לכאורה כי מחר גדעון יכניס לרשימה הבאה  שלו מחפשי עבודה וכאשר הם לא ייכנסו לכנסת גדעון יסדר להם תפקידים. ואצלנו בכירי הליכוד שותקים כמו דגים.

כאשר נתניהו יצא לחופש החלו הדמיות בקרב בכירי הליכוד אולי נתניהו מתכנן משהו.  אך כפי הנראה הכל נמצא ברצונות של גורמים מסוימים. אפשר לסכם שנתניהו יוצא לחופשה ראשונה אחרי 12 שנה  שלא כמו בנט שעבד חודשיים ויצא לחופש, ולא כמו החליפי של בנט שאפילו בזמן שהוא ממלא מקום על מלא , לפיד נראה מבלה יותר בבתי קפה וברים. אז להערכתי נתניהו יצא לחופשה ומכין את עצמו למערכה גדולה עם החזרה למושב החורף הארוך שבו יעבור תקציב , וכן מאבק בממשלה.

נראה כי עדיף לבכירי הליכוד לא להסתכל אחורה ולכוון לפגוע אחד בשני, תשאירו את זה ליום שאחרי נתניהו  , ותיאבקו בממשלה הדוחה הזאת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דגל הדיו מול דגל ועידת התרבות של הארץ

אריק זיו ויזר

התימניאדה בביטחון !

אריק זיו ויזר

אובמה סכנה או תקווה-יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתן אשל אתה נטו מיותר

אריק זיו ויזר

ברקת – ממש, אבל ממש, לא מה שניסו למכור לכם

אריק זיו ויזר

יום הבוחר הגיע

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן