13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

בן כספית, זה בשבילך

אתה חושב שזה בסדר שעיתון יתמוך במנהיג פוליטי בתנאי שזה לא יהיה נתניהו. איך אני יודע? זה מה שאמרת. אחרי שתראה את הסרטון, לך למראה ותגיד: אני לא צבוע… אני לא צבוע… תנסה! …קשה, הא?

 

במרץ 2010, נתת ראיון ללי-אור אברבך (גלובס) שבו אמרת: "אני אשב במנהרה באלנבי עם כלב וכובע ואקבץ נדבות לפני שאעבוד אצל שלדון אדלסון". בהמשך הגדרת את העיתון "ישראל-היום" במילים: "האיום הכי גדול לחופש העיתונות", ועל נתניהו אמרת: "לא צריך את ישראל-היום כדי לרצות להוכיח שביבי לא כשיר לניהול- לא רק של מדינה, אלא אפילו של חנות מכולת מתחת לבית".

השנאה הכשילה אותך, בן. חלפו 3 שנים מאז, ובסיכום ביניים ניתן לקבוע בוודאות, שהתחזית שלך על "סכנה לחופש העיתונות" לא היה לה על מה להתבסס. ובאשר לכושר הניהול של נתניהו, אתה אמרת: "למרות שהיה שר אוצר מעולה ושר חוץ מזהיר- אצלי הוא אופציה אחרונה".

מאליה מהבהבת שאלה מול עינינו: אם "שר אוצר מעולה ושר חוץ מזהיר" לא מתאים, אז מי כן?- זה שיודע לסובב על אצבע קטנה חוקרי משטרה? מי שמקפיד לקרוא (ולשמוע) אותך יודע שהתיעוב שאתה חש כלפי אדלסון ועיתונו, מקורו בשנאתך את נתניהו.

ישראל-היום נתפס בעיניך כעיתון תומך נתניהו. מבחינתך זה אסור. אלמלא שנאתך את ראש הממשלה, לא היית רואה בישראל-היום שום סכנה לחופש העיתונות. בדיוק להיפך. אתה בעד אימוץ, תמיכה וגיבוי של עיתון או ערוץ תקשורת כלשהו, במועמד לראשות הממשלה. איך אני יודע? זה מה שאמרת, הרבה לפני שאדלסון הוציא את הגיליון הראשון.

שים לב לתאריכים!

הגיליון הראשון של "ישראל-היום", יצא ב- 30.7.07. שנה וחצי קודם, היו בחירות (28.3.06). העיתונות הישראלית, במיוחד ידיעות-אחרונות ומעריב (בעריכת אמנון דנקנר) תמכו באולמרט. שלי יחימוביץ הגדירה את ידיעות-אחרונות: "עלון של קדימה".

תשעה ימים קודם הבחירות (19.3.06)- אתה אמרת: "בארה"ב, שבוע-שבועיים לפני הבחירות, העיתונים מאמצים מועמד… למה שלא נתבגר וגם התקשורת, לפחות הפרטית, תודיע ערב הבחירות, כל עיתון, כל ערוץ, במי היא תומכת. כמו בני אדם מבוגרים"… מולך ישב טומי לפיד (גם הוא חבר של אולמרט) שהגיב: "אני מצדד בזה".

המסקנה מבצבצת מעצמה: אתה חושב שזה בסדר שעיתון יתמוך במנהיג פוליטי בתנאי שזה לא יהיה נתניהו. אחרי שתראה את הסרטון, לך למראה ותגיד: אני לא צבוע… אני לא צבוע.. תנסה! …קשה, הא?

 

בן כספית ולפיד מותר לעיתון לתמוך בפוליטיקאי – ראו כאן 

 

בן כספית: אני וחבריי שונאים את ביבי.. – ראו כאן 

 

שלי יחימוביץ: ידיעות אחרונות = עלון של קדימה.. – ראו כאן 

 

בן כספית ביבי אופציה אחרונה למרות איכויותיו..- ראו כאן 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כתמים שונאים חומרי ניקוי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

חיים רמון- קשקשן בלתי נלאה

אלי חזן

מה רביב דרוקר לא אמר

אלי חזן

מה הוא אמר על ממשלת קדימה

אלי חזן

דוד נגד גולית / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

דניאל ינאי, זה בשבילך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן