20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

בלתי ניסבל סובול

בלתי אפשרי אפילו לנסות לסבול, את דברי ההבל וגסות הרוח של המתיימר להיות איש רוח,סובול
,כמה שמאללה אפשר לצאת כנגד העם שלך,אולי כל כך שמאללה עד יציאה מדעת.

שום התנצלות לא תעזור עד יום הכיפורים הבא, ליהודי באשר הוא גם ישראלי במינימום, שמקצין דעות , כל כך על מנת לזחול לכותרת ואיזה כותרת והוא הוא, פוסל במומו שלו.

איך אפשר לפגוע כל כך ביהודים, ישראלים, ציוניים מתיישבים שנשלחו ברובם בעידוד ממשלות ישראל, כולל המערך של רבין הי”ד ,של פרס ואף של שריד והשמאל, אלו שבנו בין השאר את קדום אחרי סבסטיה בראשונה,פרס כשר ביטחון רבין כראש ממשלה ,את גוש עציון וקרית ארבע,ועוד, נכון גם על חשבון משאבי עיירות הפיתוח ומערכות החינוך בארץ.

גם אם חלק נכבד מהעם, חושב שהממשלה צריכה לומר לחלק גדול מהמתנחלים/מתיישבים , תודה רבה וענקית ,על  שנשאו בעול שנים רבות ,עתה הזמן לשלום ויש לו מחיר, ושוב הם יתנתקו מבתיהם וישלמו את המחיר,מחיר השלום ,הם היו  החלוצים  העדכניים ,הם  נושאו בעול תרתי משמע ושוב,יהיו בחזית עם כל המשתמע מכך.

מדוע להתבטא בגסות חולנית ורעה ,רעה כל כך, כמו כותבי תורת הגזע האריים ,איך לא למדת סובול את הלקח הבלתי ניסבל  ,מה קרה לך, שגרם לך לצאת כנגד העם שלך,כנגד עם ישראל ,ואני אומר את הדברים כיהודי ,ישראלי וקודם בן אדם,שמכבד כל אדם ולעולם לא אכנה כל אדם במילים כה קשות,גם אכבד כלב ובעל חי .

ובכלל ,מדוע אנשי השמאל הנאורים  ,לא ממקדים את מעט האנרגיה שנותרה בהם , אפילו נמוכה כזו, כנגד מחבלים שרצחו ילדים,לא זכור לי מסמך או הגיג של השמאל כנגד אחמניגד, המצהיר קבל עולם על רצונו וחלומו הרע למחוק את מדינת ישראל,
מדוע את  כל הביקורת ולעיתים  גם הרעל הם מפנים רק פנימה לתוך עמם לתוך גופם.

השמאל חייב להתעורר, לצאת להפגין דווקא בתמיכה במהלך השלום ,למרות שראש ממשלה הנבחר הוא לדאבון ליבם ,דווקא זה שאוסף קולות אולי בלית ברירה  ,גם מהימין הקיצוני,מצהיר קבל עם ועדה שהוא בעד שתי מדינות לשתי עמים,הוא בא ממקום בו הצליחו לעשות שלום ,שלום גם אם קר לעיתים הוא שלום  עם מצרים מהגדולות והמשפיעות במזרח התיכון.

אם השמאל באמת חפץ בשלום ,עליו להפגין בעד תהליך השלום ,בעד  ראש הממשלה המוביל ,ללחוץ את קדימה להיכנס לממשלה,לחזק את הזרם המרכזי בעם, וגם כן גם  ולחבק את המתיישבים שנשלחו על ידי הממשלות הרבות , על מנת שתהליך ההתנקות הבא מחלק גדול מיישובי יהודה ושומרון יעבור ללא קרע חזק בעם ,על מנת שנהיה עם אחד ולא אוסף של שבטים.

אני מצידי לא מחרים שום כותב, גם אם חרץ את לשונו,אשמיע ואשמע דעות הכלל מאריאל ועד הבימה, כולל המתיימרים להבין בצילומי רנטגן ואם אר איי של גזעים,,אכבד כל אדם ,ואשאף לשלום תוך שמירת המדינה שלנו מדינת העם היהודי ,אם לא אור לגויים לפחות לא סרטן בלב העמים…איך איך העזת ככה סובול …בלתי ניסבל באמת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עצות יסוד לחכים החדשים

אריק זיו ויזר

פרשת נשוא :מהי ברכת הכוהנים ?

אלי כהן

פרשת יתרו –” והייתם לי סגולה מכל העמים”

אלי כהן

התקשורת בארץ שמאלנית – הוכחה נוספת

אלי חזן

38 שנים ב”שלטון”

אריאל אילוז

שלום עם סוריה – בראי כלכלי /מאת:מארק גל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן