19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בלי חרות ומק”י – יומן פוליטי מאת:אריק זיו

מי נכנס לואקום שנוצר בשטח של הליכוד, פעילי קדימה IN פעילי הליכוד OUT , למה הזמן ידידו הגדול של נתניהו, מדוע נתניהו לא משחרר את שלום שלמה. השטח בליכוד
הנהגת הליכוד מורכבת משרים שמפחדים למנות אנשי ליכוד. פשוט כך. התנהגותם גורמת לנו להתגעגע בערגה לימיו של ישראל כ”ץ כמלך השטח בליכוד. כיום, לא הרבה זוכרים את ימי מלכות השטח של ישראל בליכוד. ישראל כ”ץ נבנה רק מאותו שטח ומאז שמונה לשר הוא מנותק ממנו. יש לזכור כי מעל ראשו מרחפת עננת פרשת משרד החקלאות. לפיכך, עולה טענה שצריך להתחשב בכ”ץ.
גם על משה כחלון, השר השני ששואב את כוחו מהשטח, מתלוננים הפעילים המרכזים. בעבר, היה כחלון בקשר הדוק עם השטח, אך גם כחלון נעלם ונאלם.
מלבדם, רוב שרי הליכוד השאירו את אנשי קדימה בתפקידים במשרדי הממשלה ואילו את חייליהם הליכודניקים השאירו בחוץ.
השרים של הליכוד חוזרים לתקופת מפא”י תרתי משמע משעה שמקיימים את אמרתו של בן גוריון “בלי חרות ומק”י”.
במצב זה הוואקום לא נשאר ריק. לואקום נכנסו פעילי תנועה כמו מדמון ,פרג, ואריה שאשא אשר מתארגנים לקראת שינוי המצב. וכך יגלו יום אחד נתניהו והשרים כי שיטת הבחירות בליכוד השתנתה, והכוח יחזור למרכז.
ביום א’ כינוס ראשון למהפכה בליכוד, באור יהודה.

עיתון הארץ יועץ אחיתופל

מאמר המערכת של הארץ השבוע, דוחף את נתניהו להחלטה פזיזה בדמות כניעה לאובמה ללא מאבק.
לתשומת ליבו של נתניהו נאמר שעיתון הארץ שוב מנסה להכתיב סדר יום מוטעה. אותו עיתון שאיתרג את שרון בהתנתקות מנסה, שוב, לדחוף את נתניהו לתהליך שהוא יודע שהוא אינו נכון. על נתניהו למשוך זמן מול האמריקאים ומול האירופים ובהמשך גם אובמה יקבל סטירת לחי מהאיסלם הקיצוני. אין ספק, האמריקאים יבדקו בעדינות היכן קצה הגבול שלו,
לכן הזמן הוא הידיד הכי גדול של נתניהו.
הייתי אומר לנתניהו : מנסים לתת לך חבל שתהיה כמו בגין. גם שרון חשב שיכנס להיסטוריה, אך לשרון יזכרו את ההתנתקות ושרון אחראי לעליית החמאס. יתר על כן, לשרון לא יזכרו את חציית התעלה יזכרו לו את מהלך הנפל של הבריחה מעזה והטילים. לכן, נתניהו תהיה אמיץ ואל תירא .
זכור את קיר הברזל.
הפזיזות מהשטן
ח”כ יריב לוין אומנם נבחר לעמוד בראש ועדת הכנסת, אך בסיעה הוחלט שיריב יעבור תקופת למידה בחודשיים הקרובים ועד אז יכהן בתפקיד יו”ר הסיעה אלקין.
יריב הגיב באופן צנוע והיה חלק מהחלטה וראוי לציין כי הסבלנות וסובלנות שלו מעוררת כבוד

שלום שלמה
שלום שלמה אינו מסתדר בלשכה המתהווה של נתניהו. בהתחלה נלחם על כבודו ולחץ את נתניהו שישאיר אותו בצוות ראש הממשלה, אך מאז שנכנסו למשרד ראש הממשלה אין שעה אחת של שקט בלשכת נתניהו. יש יותר הורדת ידיים מאשר עבודה.
גם שלום שלמה הפנים כי לא יוכל לעבוד כחבר בצוות ולכן ביקש כי יתנו לו למצוא מקום אחר לעבודה.
שר בכיר בממשלה הבטיח לנאמנו שלום תפקיד במשרדו אך נתניהו אינו משחרר אותו. נתניהו, שחרר את שלום ותמנה מחליף רציני שיוכל לעבוד פוליטית למענך.
נתניהו, למרות ששלום שלמה נכשל מגיע לו הזדמנות ברך אותו בדרכו החדשה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שקט יענה בשקט

אריק זיו ויזר

המפץ שביל הזהב של נתן אשל

אריק זיו ויזר

אורן חזן, דגן ובנט “שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין”

אריק זיו ויזר

התחיה שנולדה בהפגנת הענק

אריק זיו ויזר

ניר סמן ימני

אריק זיו ויזר

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן