28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

בכוח הפתק – הצביעו מח”ל!

נעם מועלם יוסף, חבר מרכז ליכוד, קורא להצביע מח”ל –נכון, אומר מועלם יוסף, הקמפיין דשדש, המטה קרטע, הסקרים הצביעו דעיכה – אך בסופו של דבר הניצחון טמון בפתק, ולכן קורא להצביע מחר מח”ל

 

 

לאחר שנתבשרנו על מיניו של משה כחלון ליו”ר מינהל מקרקעי ישראל ברור לנו שכחלון יזום מהפכה במחירי הדיור כפי שעשה בתחום הסלולר. ברור לנו שהמינוי הזה הוא מינוי חכם ונכון.

 

אך אילו רק היה ראש הממשלה שלנו מקשיב לפני חודש לאנשי הליכוד הדומיננטיים בשטח לשלב את כחלון בקמפיין, היה המהלך הזה מניב תוצאה טובה יותר בבחירות הכלליות.

 

לפני חודש קראתי לראש הממשלה לשלב את משה כחלון ובכירים נוספים בליכוד (שלא שותפו בקמפיין) קריאתי זאת באה לאחר שהיה כבר ברור כי גדעון סער וגלעד ארדן מנסים לבנות מחנה תומכים ליום שאחרי הבחירות במקום לשלב את האנשים המרכזיים שנחשבים כתומכי ראש הממשלה.

 

במקום לשלב כוחות ולהתעלם מחשבונות אישיים מהפריימריז.

 

כולי תקווה שהמהלך הזה שבא באיחור מה… יצליח לתקן ולו במעט את הנזקים הקשים שספגנו כתוצאה מהתנהלות מטה הבחירות של הליכוד.

 

עוד 36 שעות יצאו אזרחי ישראל להצביע, אל לנו למוסס את ההישגים שנבנו בעמל רב בארבע שנים, אמנם מ 42 מנדטים התרסקנו לכיוון ה 32 אבל עוד ידינו נטויה ונעשה כל שביכולתנו (למרות הנהלת המטה) כדי להביא כמה שיותר מצביעי מחל לקלפי.

 

 אני קורא לכל הליכודניקים באשר הם, להתעלם מתפקוד מטה הבחירות הקלוקל ולשלב כוחות על מנת לנצח את הבחירות האלה בתוצאה הטובה ביותר האפשרית למרות כל הנזקים שכבר נעשו במכוון או שלא במכוון על ידי מטה הבחירות.

 

יש לנו מפלגה נהדרת שמשלבת בתוכה מגוון רחב של דעות, רק שלטון חזק יוכל להתמודד מול האתגרים הניצבים לפני מדינת ישראל.

 

צאו הצביעו מח”ל וקראו לכל המתלבטים לעשות כמוכם.

 

הניצחון בידינו!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד”ר בנט ומיסטר שטבון

אלי חזן

נבון בהסברת הליכוד באוניברסיטאות

אלי חזן

מטה החרדים: “פיצול המחנה הלאומי אינה דרך הליכוד”

אלי חזן

המטה החרדי : ממשלה עם חרדים

אלי חזן

מתנדבים למען הניצחון!

אלי חזן

הישגי הליכוד במ.א. מטה יהודה : ניצחון

אלי חזן
דילוג לתוכן