24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

עתירה נוספת של שטרן התקבלה על ידי בית הדין של הליכוד

בית הדין של תנועת הליכוד קיבל היום (א’) בצהריים את עתירתו של חבר מרכז הליכוד, שבח שטרן, יו”ר המטה הלאומי בליכוד, כנגד ניסיונם של נתניהו ומשה כחלון לכפות על מרכז הליכוד היוצא למנות מועמד מטעמו של נתניהו לתפקיד נשיא בית הדין.

 

כינוס המרכז היוצא שהתקיים היום, שאף הוא נאכף על נתניהו ע”י בית הדין, היה אמור להיות מוגבל לקביעת מועד כינוס הועידה שנבחרה בסוף ינואר, אך במחטף של הרגע האחרון הוסיף נתניהו לסדר היום סעיף שעניינו מינוי נשיא לבית הדין.

 

ע”פ חוקת הליכוד, הועידה היא המוסמכת  לבחור בנשיא בית הדין, אלא שנתניהו רצה כנראה לחזור על תקדים הפריימריז לראשות התנועה ולקבוע עובדות תוך התעלמות מהליכים דמוקרטיים.

 

מהלכם של נתניהו ומשה כחלון בולט במיוחד לאור העובדה כי מאז פטירתו של הנשיא הקודם של בית הדין, השופט אביגדור משאלי ז”ל, בתחילת 2009, פעל בית הדין באמצעות סגני הנשיא, ללא שהתעורר צורך דחוף במינוי נשיא חדש. רק עתה, ימים ספורים לפני כינוס הועידה שאמורה לבחור נשיא בית דין, “נזכר” נתניהו בצורך הדחוף למנות נשיא.

 

כאמור, המהלך סוכל בהחלטה שניתנה פה אחד, ע”י בית הדין של הליכוד בראשותו של סגן הנשיא עו”ד נורמן פלאט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדרת נשים בנשיאות הליכוד

אריק זיו ויזר

עידכון רשימת המועמדים להנהלות הסניפים

אריק זיו ויזר

הם מפחדים!!

אריק זיו ויזר

מכוח כהונה חייבים בתשלום.

אריק זיו ויזר

האתיופי נזרק,הרוסי נכנס/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

החלטת מנהלת הליכוד שנויה במחלוקת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן