29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הפסקול של מלחמת השחרור

ביקור שר החינוך בקריית ארבע וחברון

שר החינוך ביקר היום בקריית ארבע ובחברון ואמר כי “יהודים תמיד יחיו בחברון ובקרית ארבע”

שר החינוך, גדעון סער, הגיע היום (שלישי) לביקור בקריית ארבע שם העביר שיעור לתלמידות האולפנא, קיים שיחה עם מחנכים ומנהלי מוסדות חינוך, ביקר במערת המכפלה, ובישוב היהודי בחברון, וקיים פגישת עבודה בנושאי משרדו בלשכת ראש מועצת קרית ארבע, מלאכי לוינגר.

השר התייחס בביקורו לערך ההיסטורי, הלאומי והדתי של מערת המכפלה לעם היהודי ושל חברון שבה היה רצף של ישוב יהודי לאורך הדורות. “ההתיישבות בקריית ארבע ובחברון היא שמבטיחה את הקשר והזיקה של העם היהודי למערת המכפלה”, אמר.

שר החינוך התייחס גם לבנייה של מבני חינוך ביהודה ובשומרון ואמר שזו תתבצע, “מתקיימת עבודה מול מערכת הביטחון בנושא בימים אלה, כדי לתת מענה לבינוי חיוני של בתי ספר, של כיתות לימוד, של גני ילדים ושל בתי ספר ביהודה ובשומרון, על פי הכרה בצרכים של מערכת החינוך. אני מאמין שתוך זמן לא רב יוכלו לצאת לדרך מספר תוכניות”, אמר.

“אני שמח להיות במערת המכפלה בפרט, ובקרית ארבע וחברון בכלל. חברון היא המקום של השורשים שלנו, מקום שמדבר לכל יהודי. תמיד אמרתי ואני אומר גם היום: אל תשלו את הערבים שיהודים לא יחיו בחברון יהודים תמיד יחיו בחברון. בכל הדורות חיו יהודים בחברון, חוץ מתקופה מסוימת אחרי טבח תרפ”ט ויהודים תמיד יחיו בחברון ובקרית ארבע”, הוסיף סער.

השר ציין את הנהירה העצומה של יהודים למערת המכפלה, לה היה עד במו עיניו “תראה כמה יהודים מגיעים לכאן, למערת המכפלה, בסתם יום של חול, ורבים יותר בחגים. זה מעיד על הזיקה של עם ישראל למקום הזה, מה שמבטיח את הזיקה שלנו הוא ההתיישבות. ומתוך הכרת הזיקה שלנו למקומות כמו מערת המכפלה אנחנו מבינים את הערך של ההתיישבות.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פארס – קורבן של השיטה – תמיר מורג

אריק זיו ויזר

שיחת היום – “אריק זיו, עורך האתר ליכודניק, האם ביבי יפסיד מחר”

אריק זיו ויזר

ליכודניק מצדיע לעיתון “הארץ” על הבאת סיפור המרגל מאיר בינט

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להתפשר על מועד הבחירות למוסדות הליכוד

אריק זיו ויזר

דברי הימים של מלחמת השחרור (פרק 5 )

אריק זיו ויזר

לאן נעלמו 68 מליון דולר/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן