20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בימין הפגינו בעד שוויון ללהט”ב במצעד הגאווה בירושלים


מצעד הגאווה שבירושלים שנערך אמש (ה’) נצבע לא רק בצבעי הקשת אלא גם בגווני גאווה לאומית, כשבמצעד בלטה נוכחות גאווה בליכוד“, קבוצת הלהט”ב (הומואים, לסביות, בי וטראנס) בליכוד. 
במצעד שמתקיים מדי שנה בבירת ישראל נתנו עד כה את הטון בעבר קבוצות א-ציוניות,וזו הפעם הראשונה שגוף משמעותי בימין הלאומי מפגין בעד שוויון מלא לקהילה הגאה. “רוב הקהילה הגאה, ממש כמו שאר עם ישראל הם ציוניים לאומיים גאים, והגיע הזמן שגם המפלגות הלאומיות יבינו את זה ויגבירו את המאבק בהומופוביה ואת החתירה לשוויון”, אמר יו”ר גאווה בליכוד, ד”ר אוון כהן.


“ אומנם ממשלת הליכוד, שאנו גאים בה, מעניקה את התקציבים הגובהים ביותר אי פעם למוסדות הקהילה ויש מגמה של מלחמה בהומופוביה בעיקר בתחום החינוך – אבל הגיע הזמן שהמפלגה הלאומית ליברלית, הליכוד, תעמוד בראש המחנה המקדם שוויון זכויות להט”בי”. כהן הודה לנבחרי הליכוד שיצאו עד כה בפומבי נגד ההומופוביה, כגון לימור לבנת, גדעון סער, בוגי יעלון, מיכאל איתן,דן מרידור ,רובי ריבלין, אופיר אקוניס, כרמל שאמה ומירי רגב,אך הדגיש שיש צורך בצעדים משלימים בתחום החקיקה. “לאזרחי ישראל הלהט”בים מגיעה שתהיה האפשרות להינשא, לאמץ ילדים ולקבל הכרה כמשפחה על ידי המדינה, וזה משהו שכל ממשלות ישראל, שמאל וימין, לא עשו עד עתה. הגיע הזמן לשנות .זאת”, אמר

.קבוצת “גאווה בליכוד” מקדמת שוויון להט”בי בצד ותפיסות ציוניות לאומיות בתנועת הליכוד ובקהילת הלהט”ב. הקבוצה מורכבת מחברי ליכוד ותיקים ומתפקדים חדשים והיא מהווה את התא הגאה המפלגתי הגדול ביותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כהן על מינוי כחלון: “האיש הנכון בזמן הנכון”

אלי חזן

שבח שטרן רע לליכוד ?

אלי חזן

דודו חיים על האזכרה למנחם בגין

אריק זיו ויזר

הדתיים הלאומיים בליכוד לא מספקים סחורה

אריק זיו ויזר

כרמל, שאמה, הכהן, מיפ מיפ

יום הולדת לאלי עמר מחצור הגלילית – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן