24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

בידוד מדיני? שגריר ראשון לישראל בנאטו

ראש הממשלה נתניהו בירך את אהרון לשנו-יער השגריר הראשון שייצג את ישראל במטה נאט”ו שבבריסל

 

 

הישג נוסף בזירת יחסי החוץ של מדינת ישראל. בעוד מדווחים בחלקים מכלי תקשורת על “בידוד מדיני”, מדינת ישראל יכולה לרשום לזכותה נקודת ציון היסטורית נוספת כאשר כעת ייכנס לתפקיד שגריר ישראל בנאט”ו דיפלומט מוערך בעל ניסיון רב: אהרון (רוני) לשנו-יער. ארגון האמנה הצפון אטלנטית (North Atlantic Treaty Organization), נאט”ו, הוקם לאחר מלחמת העולם השניה. ישראל אינה חברה בארגון אך שותפה בו.

 

בתפקידו האחרון כיהן לשנו-יער כשגריר ישראל לאיחוד האירופי ולפני כן כסמנכ”ל משרד החוץ וכראש האגף לארגונים בינלאומיים. לשנו-יער החל את דרכו במשרד החוץ עוד בתחילת שנות ה-80 וכיהן במגוון תפקידים בולטים ביניהם: מזכיר במוסדות האו”ם בניו-יורק, שירות בנציגות ישראל בסינגפור ובאוסטרליה, שגרירות ישראל בוושינגטון ושגריר ישראל במוסדות האו”ם בז’נבה.

 

ראש הממשלה נתניהו: “בהצלחה לשגריר הראשון של מדינת ישראל בנאט”ו, אהרון (רוני) לשנו-יער, שנכנס בשבוע שעבר לתפקידו. מינוי זה יצא לפועל לאחר שלפני כארבעה חודשים נעניתי בחיוב להזמנת נאט”ו לפתוח משרד ישראלי ראשון במטה הארגון בבריסל. יחד נגביר את שיתוף הפעולה נגד גורמי טרור במזרח התיכון ובעד חיזוק הביטחון והיציבות באזורנו”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף רעננה משתתף בצערו של משה הרשקוביץ’

מבצע לאיתור סמים בחבילות דואר

אריק זיו ויזר

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

שר התחבורה, ישראל כץ: מתנגד בתוקף להקפאת בנייה ביהודה ושומרון

אלי חזן

ממשיכים לשחוט יהודים והעולם הצבוע ממשיך לשתוק’!

אריק זיו ויזר

הסתדרות העובדים הלאומית מעניקה לחבריה תרופות מצילות חיים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן