26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“בידוד מדיני? מדינות רבות מגיעות ונעזרות בישראל”

רה”מ נשא דברים והוסיף עקיצה לנשיא ריבלין באירוע לציון 100 שנים להולדת יצחק שמיר במרכז מורשת בגין בו נחנכה תערוכה בנושא

 

 

באירוע מרגש במרכז מורשת בגין נשא נתניהו דברים לזכרו של רה”מ המנוח יצחק שמיר והזכיר את עברם המשותף של השניים ואת האמת והאמונה בצדקת דרכו שאפיינה את שמיר.

 

רה”מ נתניהו: “לא אשליות נותנות תקוה, אלא עוצמה. שמיר האמין בקיר הברזל לא רק במובן הפיזי של גבולות – אלא קיר ברזל של חוסן כלכלי, קיר ברזל של חוסן מדיני”

“מדברים על בידול ועל בידוד בינלאומי של ישראל, אך למעשה מנהיגי מדינות בכל יבשת מגיעים הנה כדי ללמוד מאיתנו דרכי התמודדות עם טרור, עם מסתננים ושואבים מאיתנו ידע”

בהמשך נאומו הזכיר נתניהו את אחד הביקורים האחרונים:

“רק לפני שבוע ביקר כאן ראש ממשלת קניה” ולאחר מכן תיקן נתניהו – “נשיא קניה” והביט לעבר הנשיא ריבלין שישב מולו והוסיף שטעה בלשונו “מרוב גודל התפקיד הרם והחשוב של נשיא” – ספק עקיצה צינית ספק אמירה כנה. כך או כך, חלק מהקהל הבין ואף צחק למשמע ההערה.

 

באירוע השתתפו שרים בעבר, משפחתו וחברים קרובים של רה”מ המנוח יצחק שמיר, הזמרת אילנית ששרה את המנון הלח”י ועולים ותיקים מאתיופיה אשר חלקו כבוד לזכרו של שמיר שהיווה חלק משמעותי בהעלתם ארצה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניחומים מאירופה

אריק זיו

החיילים כבר לא בודדים – התייחסות מאת עו”ד ניר קמחי

אריק זיו ויזר

מדמון עם המפגינים

אריק זיו ויזר

סקר הסקרים:משאל עם בנושא ההקפאה

אריק זיו ויזר

“אחמד בא לעולם”

אריק זיו ויזר

משלבים כוחות אנושיים : השבת הקרובה – שבת ישראלית

אלי חזן
דילוג לתוכן