26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בעז העצני

ביבי מחלק את ירושלים

מה שנראה כמו ברווז, יש לו רגלי סנפיר של ברווז, נוצות של ברווז, מגעגע כמו ברווז, הולך כמו ברווז – הוא ברווז
מי שמדבר כמו איש שמאל, מתקפל כמו איש שמאל, בוחר לו נבחרת של שמאל, מקפיא התיישבות יותר מהשמאל, עוצר את הבניה ב-י-ר-ו-ש-ל-י-ם – הוא איש שמאל! לא נעים, אבל ממשלה ששותקת נוכח כל זאת היא ממשלת שמאל! – לפני כמה ימים אמר שר השיכון קבל עם ועדה בערוץ 2 כי מאז הקמת הממשלה לא אושרו פרויקטים חדשים לבניה בגושי ההתיישבות ולא במזרח ירושלים. שרי הליכוד לא התעוררו.
– שרת החוץ האמריקאית, הילרי קלינטון נתנה לממשלת נתניהו “מחמאה” שההקפאה שהנהיגה הינה חסרת תקדים. שרי הליכוד שותקים.
– כסף ואספקה עוברים לעזה למרות שהם ממשיכים לירות עלינו ולהחזיק את גלעד שליט, כאילו לראש הממשלה קוראים אולמרט ולשר החוץ לבני. איפה השרים שלנו?
– שמעון פרס מצפצף על החוק, דוחף את אפו לפוליטיקה, החתרן הבלתי נלאה חותר בכל העולם לטובת מדיניות השמאל הקיצוני ומקבל חיבוק מראש הממשלה. איש מהליכוד אינו פוצה פה ומצפצף.
– אהוד ברק מותקף קשות מתוך מפלגתו ותחת הלחץ הזה צה”ל מצטווה להשתולל נגד המתיישבים ביו”ש. שתיקת הליכוד מול נתניהו מאפשרת לשר הבטחון להקצין את פעולותיו אלו ללא גבול.
אין ספק כי נתניהו נתון ללחצים כבדים, אך זה היה צפוי ובדיוק בשביל זה בחרנו בו ובנבחרת מצויינת שתתמוך בו. לא הוא ולא הם מספקים את הסחורה. הממשלה הזו הולכת בנושאים הגורליים בדיוק בנתיב של אולמרט. אז מי הרוויח מעליית הליכוד? רק השמאל שמת וקם לתחיה ב…לשכת ראש הממשלה. המחנה הלאומי, לעומת זאת, הפסיד אופוזיציה פעילה.
רבותי השרים המכובדים. פעילי השטח עבדו קשה כדי שתגיעו למעמדכם ושבפעם הראשונה יגיע הליכוד לשלטון ויבצע את המדיניות שלו, שלנו, לא של מר”ץ! אם נתניהו אינו עומד בלחץ, תפקידכם הוא לדאוג לכך שלא יסטה מהמסלול. אינכם יכולים לעבור לסדר היום כשירושלים מוקפאת כצעד ראשון לקראת חלוקתה ע”י הליכוד, כלומר ע”י נתניהו וע”י הגיבוי הנובע משתיקתכם.
התעוררו!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברון – הסיפור האמיתי/מאת בועז העצני

אריק זיו ויזר

כמה שאלות בנוגע למצב בדרום /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

התקשורת בשרות האוייב /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

איזה אושוויץ תעדיף, מר נתניהו? /מאת:בועז העצני

אריק זיו ויזר

נתניהו החזיר את אוסלו

אריק זיו ויזר

ברק עושה לליכוד בית ספר /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן