13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

בחירות למרכז ולוועידה?

ביום 17.9.2020 הגישו אלעד מלכא ואמיר וייטמן (באמצעות עו"ד גיא לייכטר) עתירה לבית הדין של הליכוד, בה דרשו לקיים בחירות למרכז המפלגה ולועידה. הטענה המרכזית בעתירה נגעה, בין היתר, לעובדה שהליך שכזה התקיים לאחרונה בליכוד בשנת 2012. לטענת העותרים, אי קיום הליך של בחירות בתוך המפלגה "מפלה לרעה פעילים שהצטרפו בשנים האחרונות שגן הן מודרים מהמוסד העליון של המפלגה".

ממפלגת הליכוד טרם נמסרה תגובה לעתירה, ולפיכך הגישו מלכא ווייטמן אתמול (שני) בקשה דחופה לבית הדין בה ציינו כי התעלמות המפלגה מעתירתם עלולה "לפגוע פגיעה נוספת בחוקת הליכוד ובאופיה הדמוקרטי של התנועה". בנוסף ציינו, כי בנסיבות בהן הוקמה ממשלה שלא בראשות הליכוד, אין מניעה לקיים הליך בחירות פנימי, "כמצוות חוקת הליכוד".

בפנייתם דורשים מלכא ווייטמן מבית הדין של התנועה להורות על קיום הליך בחירות פנימי, לא יאוחר מאוקטובר 2021. כעת השאלה היא האם העתירה תזכה לתגובת המפלגה או שמא בית הדין יצטרך לפסוק בעניין בהיעדר כל התייחסות מצדה.

לעיון בכתב העתירה ובבקשה הדחופה שהוגשו לבית הדין:



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אזהרת מסע לישראל – איך הגענו למצב הזה?

דניאל נחמיה

משתתפים בצערו של איקי כהן במות אמו

מערכת ליכודניק

פירוט עסקים מותרים ואסורים בזמן הסגר

הרויזיוניסט

סניף מעלות ערוך ומוכן ליום הבוחר

מערכת ליכודניק

מירי רגב: המצור על ירושלים לא נגמר אף פעם

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73'

אלי חזן
דילוג לתוכן