20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בוגי קצין ולא ג’נטלמן

מבקר המדינה עוסק בביבי שיימניג, 5 מיליון סיבות לגבאי, מפלגת המרכז חוזרת, האלימות בשוליים של הליכוד, ברקת והמתנחלים, אוסטריה לא תחילה

בוגי משאיר פצועים בשטח

בוגי, השארת פצועים בשטח , זאת ההרגשה של אלו שהלכו איתך במשך שנים בליכוד, מהימים שעוד לא היית בליכוד וגם בשבועות האחרונים גם שלא כולם הסכימו איתך.  הם הגנו עליך ברשתות ובכיכרות העיר, אך אתה בחרת בדרך של התנהגות קטנונית. כאשר נלקח ממך תיק הביטחון, קמת ועזבת, אך בפועל אתה כקצין ומנהיג השארת את החיילים מאחורה והלכת, מבלי להביט לאחור. אתה שטענת כי נתניהו נטש את הרמטכ”ל ואותך תחשוב מה מרגישים אלפי תומכיך כאשר אתה נפגע והולך, הרי כאשר נפגעו ממך פעילים טענו נגדם כי צריך לשים את האגו בצד .

היו שרי ביטחון לפניך שנפגעו כאשר נאלצו לעזוב את משרד הביטחון, גם כאשר אריק שרון הורחק מתפקיד שר הביטחון לתפקיד של שר בלי תיק ומשם הוא הקים את המחנה שלו, מחנה שליווה אותו עד שהגיע את לכס ראש הממשלה, בדרך עשה תפקידים רבים התמודד מול ראשי התנועה,  כך נוהג מנהיג.
הבריחה שלך יוצרת דימוי של מנהיג ללא עמוד שידרה  ללא מחויבות לאנשים שהולכים אתו.

היו לפניך כאלה אשר חשבו כי מחוץ לליכוד הדשא יותר ורוד אך זכור כי פה בליכוד יש לך בית עם תומכים, שם שולט הצבע האדום ושם ביתם של הפוסט ציונים .
בוגי, אל תלך בא ותלחם על צביון הבית, זכור גם שרון ואולמרט טענו כי הם הולכים מהליכוד הקיצוני אך מי שזרקו את פייגלין הם הרוב הימני השקט בתנועה.


ליברמן שר ביטחון

 

מבחינתי בוגי עדיף על ליברמן, אך לליברמן יש תמיכה בציבור כמעטו כמו לבוגי בהתאמה לתפקיד –   בסקר של ערוץ 2 בוגי קיבל 38 אחוז ליברמן קיבל 33 אחוז .
צריך לשפוט את ליברמן לפי התנהלות שלו בלבד, כל הביטחוניסטים שפוסלים את האזרח ליברמן מלכהן בתפקיד צריכים לזכור כיצד התנהלו גנרלים בתפקיד מברק ועד שרון, הם לא הלהיבו, בלשון המעטה.  צריך לתת לליברמן מאה ימי חסד טרם שופטים.
וכל אלה הזועקים כנגד ליברמן היו רק לפני שבוע בעלי הברית שלו נגד נתניהו. ציפי ליבני שמשתוללת בתקשורת הרי ראתה בו בעל ברית, שלא לדבר על לפיד .


מפלגת המרכז חוזרת

 

השבוע הסבירו הפרשנים כי לפיד הוא המרוויח הגדול ובוזי והעבודה נכשלו, שלפיד הולך להיות ראש האופוזיציה. אך הודעת יעלון כי הוא מתפטר והוא מתכונן להתמודד על ההנהגה הלאומית שינתה את התמונה. כלומר יעלון הפך להיות המנהיג המוביל במרכז המפה הפוליטית ונראה כי מי שהולך להיות המרוויח זהו יעלון, כי מי שיבחר בעבודה לא יכול להוביל את מחנה המרכז, העבודה הפכה להיות שמאל קיצוני.
עכשיו בוגי הוא האלטרנטיבה השלטונית בישראל וצריך לראות כיצד מיישרים קו בשנים הקרובות לפיד , ליבני, סער ואחרים.  בקיצור, כל מי שרצה להיות ראש ממשלה ואטרקטיבי לנתניהו ילך אחרי משה, כאשר כל אחד מהם ירצה להיות יהושע שכמו שמשה הוביל את עם ישראל עד שראה את הארץ המובטחת ולא זכה להגיע כך כל הקבוצה שכל אחד רואה עצמו ראש ממשלה ילכו אחרי משה מתוך תקווה שהם בסוף יגיעו לארץ המובטחת.


גליק יהודה

 

בעקבות התפטרות יעלון נכנס לכנסת יהודה גליק, מי שמחבל ניסה להתנקש בחייו. גליק פעיל במשך שנים בנושא הר הבית ולכן התדמית שלו היא של ימין קיצוני, אך גליק הוא נעים הליכות ואזרח שומר חוק, להערכתי עוד נראה אותו כמחוקק מצוין.
אחריו ברשימת הליכוד נמצאת אסנת מארק ואם נכונות השמועות שגם בני בגין עומד להתפטר אז עוד נראה אותה בקרוב בכנסת במידה ובין לא מתפטר אסנת מתכוונת ללחוץ על ביצוע החוק הנורבגי, אם צריך להמר אסנת בשבועות הקרובים נוחתת על כיסא בכנסת.


איציק דדוש

לפני הבחירות לוועידת הליכוד איציק דדוש מאור יהודה הסתובב עם הרגשה לא טובה. הוא פעיל מרכזי והיה שותף לבחירתם של ראשי העיר בעבר וכאשר ראש העיר הקודם נבחר אז ביהירות ובשחצנות לא ספר אותו.  ראש העיר דחק ברגל גסה את דדוש מפעילות וכאשר הגיעו הבחירות לוועידת הליכוד ראש העיר ארגן את הקבוצות רק ללכת על הראש של דדוש.  דדוש בעת היא ראה כיצד הסניף שהוא הוביל בורח ממנו בהתייעצות עם חברים החליט שאינו מרים ידיים דדוש נאבק וזכה בשליש מהסניף לאחר שראש העיר נאלץ לפרוש עקב פרשיות הצטרף איציק אל ליאת שוחט
מי שזכתה בראשות העיר. מיד אחרי הניצחון פעל איציק להשיב את הסניף לידיים נאמנות, דרש בחירות בתוך הסניף וזכה בראשות הסניף.
השבוע ערך מסיבת ניצחון שללא ספק הוכיחה כי התמדה מנצחת .

בשוליים של המסיבה מול האווירה הטובה היו דברים לא יפים שהגיעו כתוצאה של מאבקי יוקרה בקבוצות הוואטסאפ. המאבקים בין אוסנת מידן ורחל יוקד וחני כאשר באירוע של דדוש פרצה מריבה שהגיעה להרמת ידיים. כך הבריונות של אוסנת בוואטסאפ הפכה לאלימות פיזית, שלפי הפרסומים היא הגיעה לבית חולים ולהגשת תלונה במשטרה.

רבים אמרו כי קבוצות הוואטסאפ עלו להן לראש וחבל שמפעילות ברשת מגיעים עד להרמת ידיים, נקווה שזאת הפעם האחרונה.
מנגד נפתחה עוד חזית כאשר שני אנשי נתניהו, חני והיועץ לשעבר גבי קדוש עברו לצעקות כאשר נשמעו קללות ואיומים של חני על גבי קדוש .
זה המשך להתנהלות הבהמית של חני וליאור הררי כלפי כל מי שלא אומר אמן.
שהם כאילו שומרי הסף של נתניהו ושרה אך בפועל יש תחושת גועל נפש מהתנהגות שלהם.
נקווה שבעתיד הקרוב כל אלה יבינו כי התנהגות שלהם לא מביאה כבוד לא לליכוד ולא לנתניהו ורעייתו.


ביבי טורס

 

נתחיל בזה שהיה עדיף שנתניהו היה נוהג ביתר אחריות וזהירות ולא היינו במצב זה.
מנגד אנו רואים את ההכנה לדוח המבקר כאשר התזמורת נשמעת כמו תופי התם תם האפריקאי, הרגשה של רדיפת נתניהו התעצמה כאשר אנו רואים שכל התהליך מתחיל בהודעה לתקשורת. קראנו כי הדו”ח הוא מפליל את נתניהו ובדיקות הראשונות של הפרסום הכותרות המכנות אותו דו”ח פלילי נגד נתניהו. אך כל שעה שאחרי הפרסום הכותרות השתנו כאשר התברר כי זה לא פלילי אז החל מסע שיימינג נגד וינשטיין שהוא אשם והוא היה משוחד וכן הלאה הלאה.
התברר שנתניהו נהג בדיוק כפי שנהגו כל השרים בתקופתו והמבקר עוסק בו בצורה שרירותית, מישהו צריך לשאול מדוע לא חקר המבקר את כל השרים? מה הניע אותו לעסוק רק בנתניהו?
בקיצור, מבקר המדינה עוסק בביבי שיימניג.


המהפך הימני באוסטריה ובאירופה

 

אומנם אי אפשר לומר אוסטריה תחילה אבל אירופה נמצאת בכיוון. הבחירות האחרונות לנשיאות היו צמודות כאשר כל המפלגות מימין המתון ועד השמאל הקיצוני עמדו נגד מפלגת הימין ובפועל ניצחו, אך זה ניצחון שהוא הפסד. אין ספק כי מפלגה שעד לשנים האחרונות הייתה זוכה ל 15 אחוז במקרה הטוב הגיע לתמיכה של 50 אחוז מהציבור.


ברקת והמתנחלים

 

ניר ברקת מחמם מנועים על קווי הפריימריז בליכוד עם צוות מנופח בראשות קטי שיטרית ואבי לרנר המנסים להלבין אותו בעיני הקו הניצי בליכוד ראשי המפקד של הכיפות הסרוגות אך מתברר כי זה לא עובד המתנחלים בקיאים בכל מה שניר אמר בעבר הם נפגשים איתו כאשר הם עושים טובה לקטי
רק דבר אחד ברור, לא נראה שהם יבחרו בניר.

הם אומרים שהם זוכרים את ההיסטוריה של הטעויות שעשו עם אולמרט ובראון.

הם יודעים שברקת תמך באוסלו ושמיד לאחר ההתנתקות הצטרף לקדימה ובסיור עם שמעון פרס בירושלים הצהיר “קדימה היא שילוב נהדר שהעם חיכה לו הרבה זמן. היה לי קל להצטרף לחשיבה של אנשי המפלגה” ועוד אמר  באותה שנה “יצרו מפלגה סביב דעותיי וסביב האני מאמין שלי”.

ברקת שהיה פעיל רציני בקדימה העלים את דעותיו בגלל שירושלים ימנית רק לקראת בחירות 2008.

בנוסף אמרו לליכודניק גורמים בהתיישבות, כי הם מודעים לגורמים ממפלגת העבודה הנמצאים סביב ניר כמו גם לאייל ארד מפורום החווה האחראי על ההתנתקות וגירוש היהודים.


אבי גבאי

 

בעת הקמת הממשלה מונה אבי גבאי לשר להגנת הסביבה. כבר מתחילת הקדנציה אבי היה שר שנראה כי קיבל את המשרה מאונס, מתברר כי אבי לא בא לשרת את הציבור הוא פשוט קם בבוקר וחושב על חמישה מיליון סיבות למה הוא לא צריך להיות שר, רק בשנה אחת שלו כשר בממשלה הוא הפסיד חמישה מיליון שקל, עכשיו נראה אותו באיזה חברה הוא עומד לנחות, ומה תהייה המשכורת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפריימריז בליכוד : הפסדו של הסרקזם

אריק זיו

לפידבנט/ל

אריק זיו ויזר

התאגיד כאן לאן

אריק זיו ויזר

קדימה מלחמה, ליברמן מרוויח – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מצביעים רמי לוי

אלי חזן

אורן חזן, דגן ובנט “שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן