13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי נפרד מראש השב"כ

בוגי כי הדגיש כי הייתה לו הזכות לעבוד עם דיסקין

שש שנות קדנציה כראש השב"כ הן פרק זמן משמעותי בחייו של אדם. יובל דיסקין מילא אותו באופן מעורר הערכה, תוך הפגנת יכולת מקצועית גבוהה והובלה של אנשי השב"כ להישגים חסרי תקדים במלחמה נגד הטרור, בחתרנות ובאיומים הפנימיים.

יובל שירת בשב"כ למעלה משלושים שנה. במהלך תקופה זו מילא מספר תפקידים מרכזיים בשירות, ובצמתים מסוימים הייתה לי הזכות לעבוד עימו. קור רוחו, מנהיגותו והיצירתיות שהפגין, סייעו לשב"כ לכבוש פסגות בשמירה על ביטחון ישראל, ולא רק שהשיבו מלחמה שערה לחורשי רעתנו, אלא גם יזמו והובילו, במקצוענות ובתחכום, מהלכים שסיכלו לא מעט פעילויות טרור כנגד המדינה ואזרחיה.

האדם שיושב בבית הקפה, עולה לאוטובוס או מבקר בקניון, אינו מודע למלאכת המחשבת ולנחישות בה הוביל יובל את אנשיו למלחמה בטרור ובניסיונות לשבש את מהלך החיים התקין במדינת ישראל. זו מלחמה יומיומית, קשה, מורכבת מאין כמותה, שההצלחות בה כמעט ואינן נחשפות לציבור הרחב, אך הן רבות ומשמעותיות. עם ישראל חב תודה גדולה ליובל על שנות שירותו בשב"כ, על מסירותו ועל תרומתו העצומה למדינה ולמערכת הביטחון.

זו גם העת לאחל הצלחה לראש השב"כ הנכנס, יורם כהן, איש עתיר ניסיון שמעתה יישא באתגר הובלת הארגון לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל. יורם הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, שצמח בשירות ומכיר אותו היטב, ואין בליבי ספק כי יש לו הכלים להוביל את השב"כ קדימה מהמקום בו הוא נוטל אותו מידיו של יובל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

״לשלול שלילה מוחלטת עבריינות אידיאולוגית לסוגיה״

אלי חזן

כך פועלים חברתית. כך פועלים סטודנטיאלית. כך נלחמים דמוגרפית

אלי חזן

האוצר מקפיא את מגורשי גוש קטיף/ מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

בוגי: "פני הפלסטינאים לא לשלום"

אלי חזן

כ"ץ:הכרזה על מדינה פלסטינית תפיל את המשטר בירדן

תגובת סגנית השר גילה גמליאל ‏(נשים)‏ לדברי הרבצ"ר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן