29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בוגי כבר לא שמאלן ?

*אורבך נגד תג מחיר, *נפרדים מגדי אריאלי, *סער והמסתננים, *שוטרים ורבנים, *ג’ודי מתאפקת, *השרידות של ליברמן

רק לפני מספר שבועות המתנחלים מבית היוצר של שבח שטרן, אשר מתנהגים כמו זיקיות, תקפו את בוגי כשמאלן. בעת ההיא, בקבוצות הוואטסאפ, באימיילים ובמסרונים, הודיעו לנו כי בוגי הוא שמאלן מסוכן להתישבות. זאת הכותרת היותר מחמיאה במסרים שהם שלחו.

אז מקורב לבוגי אמר אז : “מה הם חושבים? שבוגי יתקפל מהאיומים שלהם?”

אותם גורמים פתאם נעמדו לצידו של בוגי השבוע ובירכו אותו. גורם פוליטי אמר על שבח שטרן : “לא מדובשו ולא מעוקצו”.

לגבי הוצאת הדברים שנאמרו בשיחה לכתב ראוי לומר שיש טעם לפגם של אותו פרשן. גורמים בכירים טענו כי לאותו פרשן יש היסטוריה של משרת אג’נדה ומקורבים פוליטים וכאשר כולם הסבירו כי מדובר על המאבק בין ידיעות לישראל היום יש תיזה נוספת : ההדלפה של השיחה נועדה לעצור את הפופולאריות של שר הביטחון בין אלה שבליכוד רואים את עצמם כמועמדים להחליף את נתניהו בעידן של אחרי.

ללא ספק יש לשכה אחת לפחות שיש בה שר מחייך ונהנה אך בשבוע שבו הלך לעולמו אריק שרון צריך לזכור ששרון היה במצב יותר גרוע מבוגי. אל שרון התיחסו כמו מצורע בארה”ב, אך כאשר הגיע אל הגשר הוא עבר אותו.

באותו הקשר אך שונה השר אורי אורבך יצא כנגד מבצעי תג מחיר. אורבך הוא ללא ספק אחד מהפוליטיקאים השפויים והממולחים, אך צריך אומץ ציבורי לומר כי צריך לעקור את מבצעי תג מחיר בכל צורה.

ללא ספק כל התהליך המשיחי והאנרכיסטי שעובר על ציבור המתיישבים הוא אחת הסכנות הגדולות של ישראל

הפינה של ושרון

נזכרתי השבוע כיצד נפגשנו אחרי סברא ושתילה, ישראל כץ וכותב שורות אלו, עם שרון בחווה. הוא  ישב כולו דרוך ופתח בקיטונות על הכל. “הם כולם נגדי. שרי הליכוד – כולם מפחדים ממני ולכן הם נגדי”. אז ישראל כץ אמר לו : “אין דבר כזה כולם נגדך. תמיד תוכל למצוא בעל ברית ולשבור את המושג כולם נגדי”. שרון הוסיף בבוז : “הם נשענים על נסיכים שלא עשו דבר בחיים”. שרון דיבר בזלזול רב על נסיכי הליכוד כמו רוני מילוא, דן מרידור ואהוד אולמרט. ישראל כץ אז הסביר לשרון כי הוא צריך ליצור לו מחנה בתוך הליכוד מול המחנות הקיימים. “אתה צריך להקים מחנה נאמנים בתוך הליכוד. מי אמר שצריך להשאיר רק את המחנות המסורתיים של שמיר ולוי?”

שרון הגיב בזעם ברגע הראשון ואמר : “מה אני צריך לשמוע את הביקורת הזאת?”

באותו רגע נכנסה לילי לדברים ואמרה : “אריק, הם באו לעזור. תקשיב”.

בהמשך, ישראל כץ התחיל לעבוד עם שרון כיועץ פוליטי. כץ הקים את מחנה שרון בתוך הליכוד והמחנה הזה היה הבסיס של שרון עד הגעה לתפקיד ראש הממשלה.

אפשר לומר כי ישראל כץ הרוויח בעת ההיא את בסיס כוחו בשטח של הליכוד  ואני הרווחתי באופן אישי משום שכתוצאה מהפעילות הזאת הכרתי את בת הזוג שלי שעבדה בלשכה ומאז ועד היום אנחנו לא נפרדים.

גדי אריאלי

מסתמן כי עומדים להיפרד מגדי אריאלי. גדי, המנכ”ל הכי גרוע שהיה לליכוד אי פעם, הסתובב השבוע בחיוך ניצחון כי הוא הולך לשלטון המקומי. אחרי הניצחון של ביבס הוא מקבל תפקיד בכיר שם.

מה שברור הוא כי זה המצב הכי טוב לליכוד והכי רע לשלטון המקומי. בואו ונעשה חשבון : בתקופתו של גדי אריאלי נעלמה הפעילות בסניפים. המפלגה היחידה שאין בה פעילות בקרב הנשים. בעבר היה אגף נשים פעיל ובתקופתו זה נעלם, כמו המוסד של נוער הליכוד, כמו פעילות של גימלאים.

פשוט אפשר לומר על גדי אריאלי כי הוא הקברן של הליכוד. נקווה שבשלטון המקומי זה לא יקרה. אני סומך על חיים ביבס שהתגלה גם כפוליטיקאי משובח, וגם כמי שיודע לנהל , שידע למנוע מגדי להרוס את השלטון המקומי.

המסתננים

ימים לא קלים לשר הפנים. הרבה מחבריו בשמאל לא מקבלים את הדרך בה הוא נוהג במהגרי העבודה, אך סער רואה בתופעה סכנה מאוד גדולה. סער רואה את השלבים הבאים. הרי חוץ מהגדר מה שהשפיע על אי הגעה של המסתננים זוהי היד הקשה שנוהגת הממשלה.

הקרן החדשה אמנם מארגנת מאחורי הקלעים את התהליכים. הארגון של הפליטים אותו ראינו בהפגנות בא מכסף שנועד להביך את מדינת ישראל. בתקשורת הישראלית יש נוהג פגום כאשר הם מתעלמים מתהליכי הפשע ומעשי האונס של מהגרי העבודה, האלימות שנוהגים בקרבם. ראינו אפילו כי באלימות לא נותנים לפליטים לדבר עם התקשורת וכאשר פונים אל מישהו מהמהגרים הוא פשוט מקבל איום ושותק. האם אין פה צביעות?

שוטרים ורבנים

מדינה בתוך מדינה. החצרות של הרבנים , הבאבות וגוזרי הקופונים. כבר התרגלנו לראות את שועי המדינה עולים לרגל לרבנים וכך נוצרה הפרשה של פינטו. אולי הפרשה הזאת תיצור סטנדרטים חדשים של הפרדה מהישות הנקראת “הבאבות” כאשר ראשי מדינה עולים לרגל אליהם, קציני משטרה,ראשי מוסדות המודיעין, וכולם משתחווים ומנשקים את היד המושטת של הרב. אנשי עסקים משאירים את כספם ואחרי זה הם עושים אצלנו תספורות ומהצד השני הכסף עובר לכאורה אל קציני המשטרה.

מה לנציבים לעשות בחצרות הרבנים? בכל הטרנד של הרבנים האלה זוהי עבודת אלילים. ללא ספק אל הבאבות מגיעים השוטרים והעבריינים, ראשי המשטרה וראשי משפחות הפשע.

פעם ישבתי אצל איזה באבא כזה. השיטה הייתה כזאת : בחוץ עמדו עמך ישראל לקבל ברכה, בפנים ישבו הווי אי פי, בחדר עם קפה ועוגות. בהמתנה לברכה של הרב בחדר הווי אי פי היו שם אנשי עסקים, כדורגלנים, פוליטיקאים ושוטרים.

ללא ספק יש פה תהליך הזויי שרבנים מתערבים בתהליך המדינה. ההליכה אל הרבנים דומה להליכה של עם ישראל בהקמת עגל הזהב, כאשר היה צו איסור פרסום הסתובבו זמירים חרדים והפליגו בסיפורים כי הפרשה מגיעה עד נתניהו והמפכ”ל דנינו .

כאשר בבוקר יום חמישי התברר כי הפרשה היא לא כצעקתה אלא ספין שבה ממקורבי הרב שנועד למנוע את המשך החקירה נגד הרב, תרגיל יפה של עורכי הדין לגיטימי אך מסריח.

המרוץ לנשיאות

עד עכשיו יש 2 מועמדיים ודאיים : רובי ריבלין ופואד בן אליעזר. השמות הנוספים שהועלו היו דוד לוי, נתן שרנסקי וסילבן שלום. עד הימים האחרונים סילבן מתמודד לא רישמי אבל בימים האחרונים אנו רואים סימני התמודדות. אנו מגלים זאת בדף הפייסבוק של בת הזוג שלו גודי שעה שהיא משאירה סימנים : ג’ודי מכריזה על עידן חדש.

ג’ודי מתאפקת יש סיבה.

איילה חסון חשפה פרופ’ דן שכטמן מועמד לנשיאות המדינה

המפץ הבא

השרידות הפוליטית של ליברמן נמצאת בבית היוצר של המפץ הבא. מבחינת ליברמן משיכת נתניהו למפץ פוליטי היא הבסיס להישרדות הפוליטית שלו וההגעה בעתיד לראשות הממשלה.

התוכנית המדוברת בשבועות האחרונים היא הגעה להסכם מדיני ועל בסיסו הקמת פלטפורמה פוליטית חדשה כדי להביא את הסכמת העם.

הרעיון הבסיסי הוא משולש המונהג ע”י נתניהו ליברמן וליבני, כאשר במידה אם בעת המפץ בוגי לא יצטרף, ליברמן יהפוך להיות שר הביטחון ולבני שרת החוץ.

גורם המקורב לנתניהו אמר השבוע : זאת תבנית שתביא לניצחון בבחירות, כל המחקרים מראים כי שילוב כזה והסכם על השולחן מביאים ניצחון גדול ותקווה ענקית.

אותו מקורב אומר כי בעת מפץ כזה לפיד וכחלון יהיו המפסידים הגדולים והמגדלים שלהם יתמוטטו כמו מגדל קלפים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקרב על ירושלים

אריק זיו ויזר

בשמאל שכחו מה זה לקבל את האחר

אריק זיו ויזר

הלל לעוזי דיין -יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את ליאון ראש עיר יקבל אותו ………..

אריק זיו ויזר

האם בוגי שקרן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן