20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

בוגי טוען : אין פרטנר

דברי השר משה (בוגי) יעלון הערב בכנס “המו”מ עם הפלסטינים לאן” של מועצת הביטחון לישראל:

“לצערי אין פרטנר שמוכן להכיר בנו. שאלת ההכרה היא קריטית, ולא ניפול למלכודת אוסלו. לא נדון בנושאי גבולות וטריטוריה כל עוד הפלסטינים לא מכירים בנו. במצב כזה אנחנו רק נותנים ולא מקבלים. אם לא תהיה הכרה, כל נסיגה ישראלית תביא אותנו לכך שנמשיך את הסכסוך מקווים חדשים. לכן אין סיכוי להגיע להסדר בתוך שנה או שנתיים, וגם אין אחד בשביעייה שחושב שאפשר להגיע להסדר קבע בעתיד הנראה לעין.

“הסכסוך הישראלי-פלסטיני אינו על גבולות או על טריטוריה אלא על עצם קיומה של מדינת ישראל. עד היום לא קמה הנהגה פלסטינית שמוכנה להכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי, וזה שורש הסכסוך. מנסים לדחוק אותנו להסכם שהוא לא שלום ולא סוף סכסוך, אבל אנחנו לא צריכים לזוז מילימטר מהשטח. אנחנו קודם כל רוצים לראות את הפלסטינים שולטים בעצמם, כשהדבר המרכזי שחסר הוא בחינוך. אם הדור הפלסטיני הצעיר מתחנך להכחיש את הזיקה של העם היהודי לארץ ישראל ולהקמת בית לאומי, ומגיל שלוש מתחנכים לחגור חגורת נפץ, כל מה שנחתום עליו לא שווה את הנייר”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כחלון מעוניין להפוך את הקרן הקימת למעין חברת גביה ממשלתית

שמעון שראל רו׳ח

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

חגיגות 30 למועצה אזורית שומרון : מפגן כוח ועוצמה

אריק זיו ויזר

ברקת: אל תמכור את שכונת נוף ציון לפלסטינאי

אריק זיו ויזר

חנוכת עזרת הנשים וטקס ה”בסיסה” בביה”כ בושאייף

אריק זיו ויזר

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו
דילוג לתוכן