18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי: “הדור הצעיר ברשות מתחנך לשנאה לישראל”

כך אמר השר יעלון היום (א’) על הצגת הרשות הפלסטינאית את מדד ההסתה

 

“בישיבת הממשלה שהסתיימה לפני שעה קלה הצגנו, מנכ”ל המשרד לנושאים אסטרטגיים יוסי קופרווסר ואני, את מדד תרבות השלום וההסתה ברשות הפלסטינית בעקבות נאום השטנה של אבו מאזן נגד ישראל באו”ם ביום חמישי. המדד הוכיח פעם נוספת, כי לב הבעיה היא העובדה שאבו מאזן אינו מכשיר את הלבבות, בעיקר בקרב הדור הצעיר ברשות, לחיות לצד מדינת ישראל. להיפך. הדור הצעיר ברשות מתחנך לשנאה, לדה-לגיטימציה ולדה-הומאניזציה כלפי ישראל, ואף לג’יהאד נגדה, גם אם זה לא יקרה עכשיו כי בשלב הנוכחי הטרור אינו משתלם. יש אינספור דוגמאות לכך: ממורה ברשות הפלסטינית אשר מחנכת את תלמידיה להעריץ מחבלים מתאבדים, דרך תלמידה השרה על רצונה להיות מתאבדת ועד למחיקתה של ישראל מרוב המפות בספרי הלימוד ברשות”, אמר השר יעלון.

 

עוד היסף כי, “אחת הבעיות המרכזיות שלנו היא העובדה שאנו לא מדברים בקול אחד, כי רבים מתוכנו, בממשלה ומחוץ לה, ממשיכים לחזק את הנרטיב הפלסטיני בשם אינטרסים פוליטיים צרים, וממשיכים לטעון שאם נוותר על שטח נגיע למנוחה ולנחלה. זה מציב בפנינו קושי עצום. האמת היא אחרת: כל עוד אבו מאזן והרשות הפלסטינית ימשיכו בתרבות ההסתה נגד מדינת ישראל והיהודים, ויוסיפו לחנך את הדור הצעיר, באמצעות דברי בלע ושטנה, נגד זכותנו להתקיים כאן באיזשהו גבול – מהלכים באו”ם והסכמים חתומים לא יביאו לשלום באופן שהחברה הישראלית שואפת אליו”.

 

“בפגישותיי עם גורמים זרים אשר תורמים כסף לרשות הפלסטינית, אני מציע להם שיתנו זאת ברפורמה חינוכית. אני מסביר להם שהם למעשה מממנים בכספם הסתה, שנאה ומלחמה בישראל”, חתם השר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צה”ל מנצח הסברה על הפנים

אריק זיו ויזר

גם בבריאות ראש קטן

אריק זיו ויזר

“עלינו למנוע מצב שבו קשישים משלמים על ערכות מגן”

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין נגד האמן קוטלר : טייק 1

אריק זיו ויזר

השר סער: “נבטל האפליה על רקע כלכלי ביציאת תלמידים לפולין”

אריק זיו ויזר

כחלון: מורשת חללי האצ”ל מכתיבה לנו לשאוף לשלום

דילוג לתוכן