22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

בהתערבות השר משה כחלון תיקנה "בזק" תקלה בת כיומיים בישוב אבני חפץ בשומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון, חבר מרכז הליכוד גרשון מסיקה, משבח את שר התקשורת משה כחלון על התערבותו המהירה לפתרון ניתוק הישוב אבני חפץ מרשת האינטרנט של "בזק" ביומיים האחרונים.

מסיקה ציין את הפעולה המהירה של לשכת השר משה כחלון ויועץ השר שמעון בן דוד, אשר טיפלו מיד בתקיפות בבעיה עד לפתרון.

לדברי מסיקה :"זהו אינו המקרההראשון מסוג זה. גופים ממשלתיים לא מעטים וכן חברות מונופוליות מפלים את תושבי השומרון בתחום השירות ואיכותו כשהם משתמשים בטיעונים בטחוניים שאינם מוצדקים. לא ראינו מניעת שירותים ע"י מאיזור עוטף עזה, למשל.

השירות הוא חובה ולא רשות או פריבילגיה. אזרחי השומרון הינם אזרחים שווי זכויות במדינה, על הרשויות והגורמים הרשמיים לחהעניק להם העדפה מתקנת על תרומתם למדינה ולעם ובוודאי שלא להפלותם ולזלזל בהם.

אנו נפעל בתקיפות על מנת לעקור מן השורש תופעות כאלו. אנחנו לא סוג ב' כאן – נעמוד על כך שתושבינו יקבלו את השירות המגיע להם בזכות ולא בחסד".

כפי שפורסם אתמול לראשונה בערוץ 7, הישוב אבני חפץ היה מנותק במשך כיומיים מרשת האינטרנט, עקב תקלה בארון סעף של חברת בזק. לערוץ 7 דווח כי פניות לבזק העלו שפע תשובות מגוונות שעיקרן הוא שהתקלה תטופל במהלך השבוע הקרוב.

לשאלה מדוע הם לא עומדים באמנת השרות לטפול מהיר נאמר כי בשל מיקום התקלה מתקשה החברה לטפל בשל הצורך להגיע למקום רק ברכבים ממגונים יש לתאם את זה מספר ימים מראש.

"בעברית צחה, ישוב של 350 משפחות יהיה מנותק עד שיחליטו בהנהלת בזק לטפל בענין. נשמח אם תוכלו לפרסם זאת ולסייע להפעיל לחץ ציבורי לשינוי ההתנהלות של המונופול", מסרה לערוץ 7 תושבת הישוב, שולי לנגרמן.

לנגרמן סיפרה כי תושבים רבים שהתקשרו לחברה התבקשו לגשת למרכז בזק ולהחליף את המודם שברשותם. נציגי בזק לא ידעו לספר לתושבים כי אין מדובר בתקלה אישית בביתם אלא בתקלה של החברה עצמה באחד מתשתיותיה.

עוד היא סיפרה כי היא עצמה שוחחה עם פקיד בבזק שבמשך רבע שעה ניסה לשכנע אותה להחליף את הציוד בביתה. "יש לי 12 שנה אינטרנט ואני משלמת כל חודש לבזק. היחס שאנחנו מקבלים הוא מתחת לכל ביקורת".

ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה, פנה אתמול (שלישי) לשר התקשורת משה כחלון וביקש את התערבותו, "זו לא פעם ראשונה שחברות המחזיקות במונופול מטעם המדינה מונעות שרות אלמנטרי ובסיסי לו הן מחוייבות לתושבי השומרון. מדובר בזלזול הנמשך שנים", אמר מסיקה.

במועצה האזורית שומרון מספרים כי נושא העיכובים במתן שרות ומתן שירות בעייתי מצד חברות ממשלתיות ומונופוליות במשק לישובים ותושבים בשומרון מטופל בחודשים האחרונים בצורה אינטנסיבית מול שרים וח"כים על מנת לשים לו סוף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"ניישם במהרה את תכניתה של ס. השר גילה גמליאל"

אלי חזן

תגובת דנון: לפרסום אמש כי ציפי לבני התערבה בהענקת תעודת זהות לביתו של אבו עלא

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטבריה

אריק זיו ויזר

השרה לבנת בנהריה

אריק זיו ויזר

יום עצוב למערכת החינוך

אריאל אילוז

אדלשטיין נלחם כנגד מכת ברק

אלי חזן
דילוג לתוכן