20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בדש,נתניהו וקרטל המזון

קרטל המזון בשרות קדימה,איריס ישראל מסבירה מספר 1, מדוע מקומו של אשכנזי בקדימה,רכבת ישראל לאן,כחלון ללא הפסקה.

מחירי המזון
רבות דובר על נתניהו כמנהיג שיש לו חזון. כך היה כאשר חזה את התפתחות הגרעין האירני וכל מיני מובילי דעת קהל לעגו לו. הוא הואשם כמי שמפחיד את האנשים. נתניהו הזהיר מפני התפשטות הטרור לעולם המערבי וגם אז לעגו לו, עד הפיגוע בתאומים.
ב – 2003 נתניהו הציג תוכנית כלכלית. תוכנית זאת כללה מלחמה בקרטל המזון בישראל. כאשר הציג את מחירי המזון הגבוהים, ובעיקר את מחיר החלב, יצאו הקמפיינרים של הקרטל ועמדו מאחורי הפגנות נגד התוכנית הכלכלית כדי להוריד את הלחץ. בזמנו הייתה קבוצה שיצאה להפגין מול בתי הטייקונים ואז כאשר עמדו להפגין מול ביתו של יו"ר אוסם הרי זה פלא שעות לפני ההפגנה הם ישבו במשרדי אחד מהמנכ"לים של הקרטל, והמחאה של הקבוצה נפסקה, ועברה להיות נגד הממשלה.
אז החזון של "האיש הרע מ – 2003" יבוצע ב 2011, כל זה נובע מהחזירות הקרטליסטית של הטיקונים. צריך לזכור ששר האוצר כבר בתחילת דרכו הודיע על מלחמה בריכוזיות במשק, הממשלה הכריזה שזאת מטרתה.
אריק רייכמן, הקיבוצניק שגזר קופון על תנובה, קיבל אז גיבוי בתקשורת כאשר היה מבין המסיתים הראשיים נגד נתניהו. רייכמן גוזר הקופונים אמר כי נתניהו יפגע בחקלאים, אך בפועל כבר אז היה ברור כי הרפתן קיבל מחיר על ליטר חלב כמו הרפתן בעולם המערבי אך בפועל מחיר מוצרי החלב היה גבוהה. מדהים כי גם היום מאשימים את הממשלה אך שוכחים כי את המחיר קובע הקרטל. אז אריק רייכמן גזר קופון פעמיים: גם ניהל קמפיין נגד נתניהו והתוכנית הכלכלית וגם שמר על הקרטל שהפך להיות מצנח הזהב שלו.

צריך לזכור כי מפלגת קדימה, מפלגת המדף של השמאל הישראלי, מפלגה שנהנתה בבחירות 2006 מקולות הקיבוצים שהיו עוד שותפים בתנובה, היא זאת שהורידה את הקוט'ג מהפיקוח. אין ספק כי תנובה,אוסם, עלית,שטראוס,קוקה קולה וטבעול, הקרטל שלהם ימנע תחרות אמיתית במשק. השליטה שלהם בתקציבי הפרסום, השליטה של בעלי השליטה של הקרטל בבנקים, כל אלה ימנעו מתחרות אמיתית במשק הישראלי.

דוגמה של פערי מחירים : יש שניצל טבעול שמחירו כ – 30 שקל ל 800 גרם, מחיר חומרי הגלם 2 שקלים לקילו, עטיפה עוד שקל, והמחיר לצרכן 30 שקלים.
הדוגמה הכי טובה הייתה פיקנטי של משה בדש. בזמנו הסתכלו על בדש כאחד שנפל, אך בפועל בדש היה איש עסקים עם חזון חברתי כאשר ניצל את המחירים הגבוהים והקים את קונצרן פיקנטי. אך כאשר החל ליצר מוצרי מזון החל תהליך החיסול שלו. בדש הודיע כי פרט למוצר מתחרה לבמבה המפורסמת, הוא הולך להקים מחלבה ולמכור מוצרי חלב במחירים סבירים. מאותו שלב פיקניטי הייתה על הכוונת וחוסלה בתוך מספר חודשים.
מעניין לראות את פרצופו של בדש. הוא אומר לנו היום – אמרתי לכם ולא הקשבתם.
אז ממשלת נתניהו כפי שפיצחתם את הקרטל בסלולרי, תשברו את קרטל המזון.
כרמל שאמה יו"ר ועדת הכלכלה הולך לקיים דיון בנושא בהצלחה.

 

איריס ישראל
כנסו לפייסבוק שם תמצאו את המסבירה הלאומית מספר אחת של ישראל. איריס חברה ותיקה שלי כבר הרבה שנים. במשך השנים נוצר נתק וכל אחד הלך לדרכו. דרכנו הצטלבו שוב בתקופה האחרונה דרך הרשת החברתית ופתאום התגלתה לה איריס במיטבה : אידאולוגית, לוחמת וציונית ללא חת וגם שנונה. לי אין ספק שאיריס היא קופירייטרית מספר 1 בציונות השפוייה.

גדי אשכנזי
מתברר כי הציניות היא ללא גבולות. עכשיו מתחילים להזרים ידיעות שרוצים את גבי בליכוד. גבי אשכנזי אמנם מקבל רוח גבית מהתקשורת בעיקר משום שתקף את שני bb : ברק וביבי, אך צריך לזכור שזהו רמטכ"ל לשעבר שהיה מעורב בהפלת אלוף בצבא ע"י מסמך מזוייף  ו/או לחילופין רעייתו הייתה מעורבת בפוטש. האם לזה פיללנו.
עדיף שימצא מקום במפלגת קדימה שם ימצא בית חם שהוא רק שלב ראשון לאחורי הסורגים.

רכבת ישראל
נשארו מעט מעוזים של ההסתדרות הישנה שבהם עובד הרכבת מנהל את המנהלים. אין לי בעיה שעובדים יהפכו למנהלים ,אך יש בעיה שעובדים הופכים להיות מנהלים אך ללא אחריות. כך זה ברכבת ישראל – נהגי קטר שגורמים לתאונות קטלניות ואינם עומדים למשפט, מינוי קרובי משפחה לעבודה – אב מביא בן או חתן מביא אח. כך נוצר מבנה הרסני שרכבת ישראל הפכה בשנים האחרונות לרכבת המוות
השר כץ הביא רפורמה לבטיחות. ועד העובדים מתנגד להחזיר את הבטיחות.

360

התוכנית 360 בערוץ 10 שיקפה את כחלון לציבור מה שבליכוד כבר מכירים הרבה זמן.

כחלון הוא השר החברתי המוביל בממשלה. כחלון הפתיע רבים בפשטות של ההתנהלות שלו כשר. כחלון השכיל לקחת נושאים שאינם תקציביים גם במשרד הרווחה ואיתם להביא שינוי. מערכת הרווחה בישראל מתנהלת כבר שנים בצורה המבזה את הבאים לקבל סעד ממנה. תהליך הישור להכרה כסיעודי הוא מבזה ופוגע בכבוד הנזקק למשרד הרווחה. כחלון מבצע שינוי מעמיק.
נושא נוסף שהיה צורם במשך שנים הוא שהיה נהוג להביא נכים כל שנה או שנתיים לקבל הכרה כנכים, גם כאלה שהם קטועים. כחלון מבצע רפורמה שלא צריך לטרטר את הנכה במידה ויוכר כנכה לא יצטרך להגיע ולהוכיח כי החלק הקטוע לא גדל בחזרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריח בחירות חזק

אריק זיו ויזר

תומאס הפסיד דיוויד ניצח

אריק זיו ויזר

די אריאלי לך לך

אריק זיו ויזר

חיים כץ למען המתמודדים החדשים

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

נתניהו הלולין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן