39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

בג”ץ צודק ואנו אשמים

לעיתים נראה כי האויבים והשונאים הקשים ביותר של מדינת ישראל נמצאים ויוצאים מקרבנו

רבים אף מצטטים, שלא בהקשרם המקורי, את דברי הנביא ישעיהו באומרו מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ. ולאחרונה ניכר כי רבים מאשימים את בית המשפט העליון בשבתו כבג”ץ, בכך באמצעות פסיקותיו, הנהיג אקטיביזם שיפוטי הנוגס הסמכויות הכנסת והממשלה ובכך מסכן את האופי היהודי של מדינת ישראל.  אך יחד עם זאת, לא הם אשמים אלא אנחנו והפתרון היחיד הוא מהפכה חוקתית נגדית, באמצעות כינון חוקה למדינת ישראל.

 

נשיא בית המשפט עליון בדימוס אהרון ברק ניצל את כהונתו על מנת לכפות, שלא בסמכות ולא בהסכמה, חוקה על מדינת ישראל ואילץ אותנו האזרחים ליישר קו עם דעותיה של האליטה הישנה, שחרטה על דגלה לשנות, בכוח, את אופייה של מדינת היהודים.

יתרה מכך, יש הטוענים כי בית המשפט העליון הינו מעוזה האחרון של האליטה הישנה, אשר ממשיכה לכפות את סדר יומה ואת האג’נדה שלה על כלל אזרחי ישראל שאותם היא איננה מייצגת. ממבט ראשון, הדברים הללו אולי נשמעים הזויים, אבל הכיצד קורה מצב שבו יש רק שופט אחד מעדות ספרד ושופט ערבי אחד.

רבים אף טוענים כי מערכת המשפט הישראלי ובית המשפט העליון בראשה הם השריד האחרון לשלטון הקולוניאליסטי הבריטי ששרר כאן לפני קום המדינה. שכן בכל המושבות הבריטיות היה בית משפט עליון חזק שדיכא משפטית את האוכלוסייה מקומית.

אחרים אף מרחקים ואומרים, כי החלטות בג”ץ הנוגעות להתיישבות יהודית, נראות כי הן אף ממשיכות את מדיניות הספר הלבן, ותוקעות את פיתוח ארץ ישראל ומעכבות את גאולת הארץ.

זאת ועוד, ארגונים, פוסט ואפילו אנטי ציוניים כגון שלום עכשיו, עדללאה, האגודה לזכויות האזרח ואחרים, מנצלים את המערכת המשפטית שלנו על מנת לכפות אלינו אג’נדת ההתאבדות הקבוצתית. הם נאחזים בבית המשפט הגבוה לצדק כשם שבימי קדם פושעים נאחזו בקרנות המזבח על מנת להימלט מעונש.

על דבר אחד אין עוררין, כי בניגוד לנעשה במדינות אחרות, בהן, האזרחים באמצעות נבחריהם, הם אלו שמכוננים חוקה. במדינת ישראל, בית המשפט העליון הנשלט על ידי אליטה אשכנזית ישנה, שלא נבחרה ולא מייצגת את רצון הציבור, כוננה, דה-פקטו, חוקה נטולת ייצוג ערכי ציבור ואנטי יהודית, תוך כדי התנשאות האופיינית לאלו החושבים שהם נעלים על כולנו.

על מנת לתקן המצב, אנו האזרחים חייבים לפנות לפתרון שיעילותו הוכחה בכל העולם המערבית ולכונן חוקה ברורה שתסדיר את הזכויות, החובות, היחסים בין הרשויות ואת המצפן הערכי שינווט את כולנו לחוף מבטחים. מחובתנו לדרוש כי כנסת ישראל תכונן חוקה, אשר תעשה רפורמה ברשות השופטת ותחזיר אותה למקומה הטבעי .

המצב השורר היום, הוא מצב לא תקין ולא בריא. ומעלה אותנו על הדרך המהירה לאובדן זהות לאומית עצמית. מצב זה דורש תיקון מיידי. עדיין לא מאוחר לשנות את המצב ולהפיל הדיקטטורה של בג”ץ ולגדוע את קרנות המזבח שאליהם נאחזים אלו הבאים לכלותינו. כולי תקווה כי הכנסת והממשלה הנוכחית תיתן רוח גבית לדרכנו הלאומית ויתנו כוח לשנות המצב הקיים. אחרת, נֹאבֵד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפלגת חיזבאלה מצביעה על אנשיה כרוצחי רפיק אל חרירי ….. !

אריק זיו ויזר

שוב אונסק”ו

אביגדור הדר

פרשת בהעלותך – השקר שבתאווה

אלי כהן

יואל פדלי: הגינות, יושרה – קרקובסקי

אריק זיו ויזר

מישאל עם – לא ולא

אלי חזן

האמת תדחה את השקר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן