19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“בגלל המתייפייפים המסתננים אנסו ילדה בת 15 “

ח”כ דני דנון יודע בדיוק מי האשמים במחדל המסתננים

יו”ר השדולה לטיפול בבעיית המסתננים, ח”כ דני דנון, הטיח ביקורת קשה כלפי גורמי השמאל אשר מסכלים את פעולות הממשלה לגירוש באמצעות מאות עתירות לבתי המשפט: “בגללכם, המתייפייפים מהשמאל, המסתננים אנסו ילדה בת 15 בדרום תל אביב, הכו שלשום מבוגר בן 60 בגלל שישב על ספסל, ושדדו זקנה שהלכה ברחוב- מאות עתירות לבתי המשפט שיתקו את משרדי הממשלה שלא פועלים בכדי לקדם את הגירוש. רק גירוש עכשיו! ולפני שיהיה מאוחר מידי, יפתור את המצב הקיים”, אמר דנון.

דנון, אשר יזם את הדיון בעקבות אירועי האלימות האחרונים בקרב המסתננים, הבהיר את תכנית הפעולה בדרך לפתרון הבעיה: “בניית הגדר, הקמת מתקן שהייה, וחשוב מכל- גירוש עכשיו! צריך להוציא ממדינת ישראל את כל 60,000 המסתננים הבלתי חוקיים”, אמר והוסיף: “מוסריות והומניות זה חלק מערכי החברה הישראלית, אך אחרי שהכנסנו אותם לביתנו, ומקרי אונס ושוד מציפים את השכונות, הגיע הזמן לגרש אותם ומייד- הנזק לחברה הישראלית גדול מדי”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דמוקרטיה מתגוננת שתגרום לשרידות ישראל

אריק זיו ויזר

פרצופה האמיתי של יחימוביץ’ ?

אלי חזן

הצעת חוק: חנינה למתנגדי ההתנתקות

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה דנה בחוק הגמלאות

אריק זיו ויזר

ריבלין יעביר ליועמ”ש ולוועדת האתיקה קלטות זועבי מהמשט

אריק זיו ויזר

הסלוגן של אקוניס נחשף : “בדרך הליכוד!”

אלי חזן
דילוג לתוכן