18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

בבית היהודי חייבים לרדת מהעץ

המתמודד לכנסת הבאה אלעד יונה בטור "נפלא" לראות את המלחמה בתוך הימין

 

מזכיר לי נשכחות,לא בדיוק זוכר האמת,הייתי ילד והדי הפיצוצים מירושלים הגיעו עד לעיר שלי מעלה אדומים ,שנות ה -90 לאחר שהימין  הקריב את שלטון שמיר והליכוד לטובת ערפאת ושלל חבריו שהחליטו שבפורים הפיצוצים לא יהיו קפצונים.
הרוגים,פצועים , נמלטים ופחדים זכרון אחד גדול בגלל מפלגות ללא איפוק  מהימין שבתאווה שלהן השאירו עשן לאדם וחווה,תאוות הכל או לא כלום .

והיום נחמד לראות את היהירות של אדוניי וגבירת המלכות מהבית היהודי שהגיעה לשיאה בימים האחרונים  ופתאום נפתלי בנט האיש שדחף את אחיו החורג לממשלה הקודמת מנסה לברר האם עוד לא אבדה תקוותו של השמאל מאוסלו ,לא הופתענו לראות איך העשן של הלפיד במקום שיתפזר נכנס לריאות של בנט ומאז מתפזר ביהירות האופיינית לאח היהיר ונראה  כי לא אכפת "ליורש העצר "שליאיר יש מפלגה שחרטה על דגלה נסיגה או אינה מאמינה בארץ ישראל השלמה , במוחו אין שאלה מלבד המלכות שמחכה.
בנט ושקד מוליכים שולל את הציבור הימני שבחר בהם ,האמנם  אין ימין מוחלט וראש הממשלה הוא לא שליט כל יכול , ולמרות שאת גלעד החזיר תמורת מחבלים אבל 7 שנים מול שלטון אמריקאי מהקשים שידענו כלפי ישראל הספינה הליכודית שטה בנתיב ברור ומקיפה את ארץ ישראל ומחזקת אותה מהים ועד הנהר ומקבעת את האחיזה שלנו בארץ.

אז שבנט מדבר על כישלון בצוק איתן  כשלא השמדנו את  עזה ומצד שני יוצא עם לפיד לדייט בחום של תל אביב אותו לפיד שמנע כל השמדה של עזה בצוק איתן אני אשמח להבין האם הוא חושב שהעשן משפיע על הסירחון?

נקווה שבנט ירד מהעץ כמו שעשה בעבר והגיע הזמן שבבית היהודי ילמדו מהעבר ויזכרו שהעשן של הלפיד האח של .  הוא כל כל קטן לעומת העשן של המתפוצצים אחרי אוסלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טד קרוז – המועמד הטוב ביותר לישראל

אריק זיו ויזר

גב' נתניהו והקלטת : הצביעות של התקשורת

דנה רביב

נקודה למחשבה : בסופו של יום – שונאים האחד את השני בלי אהבה

אריק זיו ויזר

"בלי נאמנות אין אזרחות" כן!!! אבל….

אריק זיו ויזר

המשמרת האחרונה של אמנון ליפקין-שחק

אלי חזן

הצעה דבילית לביבי ויובל

אלי חזן
דילוג לתוכן