30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

באיראן ממשיכים לעצור את מתנגדי המשטר

רופא בלוגר ובנו נעצרו שלשום. כל חטאו היה שביקר את המשטר

 מהאדי חז'עלי רופא בכיר וראש בנק המידע הרפואי האירני ובנו,נעצרו שלשום ע"י כוחות המודיעין באיראן. על פי מקורות באירן מהדי ח 'זעלי, הינו רופא בלוגר שפעל נגד הממשלה, נעצר אתמול באשמת "פעילות נגד הביטחון הלאומי " ועל כך ש"הפריע למוחות הציבור באירן …." .

 

יש לציין כי ב- 2007 הוא רץ לבחירות לפרלמנט האירני וצבר כח לא מבוטל בקרב העילית האינטלקטואלית באירן אך "מועצת שומרי החוקה" פסלה אותו  באשמת הונאה בבחירות .

 

 בשנתיים האחרונות הוא ביקר מספר פעמים את מחמוד אחמדינג'אד נשיא אירן בבלוג האישי שלו באתר האינטרנט ולא חשש לצאת נגד מדיניות נשיא אירן בפומבי בעיתונות האלקטרונית .

 

בראיון לפני שנתיים לרשת "אל ערבייה" צוטט הרופא ח 'זעלי כאומר: "אחמדינג'אד הוא פריק של תשומת לב. הוא אפילו מוכן למות כדי להשיג תהילה."

 

רשת אלערביה ציטטה את ח 'זעלי לפני שנתיים באומרו כי :" אחמדינג'אד הוא יהודי ! ששינה את שם המשפחה שלו.

 

יש לציין כי הרופא מהדי  ח'זעלי, הוא בנו של האיתוללה ח'זעלי, איש דת קיצוני וחבר נוקשה"מועצת החכמים" ותומך נלהב של אחמדינג 'אד .

מעצרו היכה בהלם את משפחתו ואת כוחות האופוזיציה האירנית הנמצאים בגלות ועוקבים בדריכות אחר המתרחש בארצם .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום אידיוטים שימושיים שמח

אלי ורד חזן

הם מפחדים

אריק זיו ויזר

5 שנים של התפקחות

אריק זיו ויזר

למה אצביע מח"ל עם נתניהו?

ליכודניק

משה רבנו כמודל למנהיגות ייחודית והתכונות המאפיינות את המנהיג הראוי

אלי כהן

ההתרסקות של העבודה

אלי חזן
דילוג לתוכן