30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

"אתם עתידנו. ישראל זקוקה לרוח ההצטיינות שלכם"

יו"ר הכנסת נפגש עם חיילים מצטיינים בכנסת לרגל יום העצמאות

יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, אירח היום במשכן הכנסת את 120 חיילי צה"ל המצטיינים שנבחרו לקראת יום העצמאות הקרוב. החיילים והחיילות קיבלו מהיו"ר שי אישי. ריבלין אמר למצטיינים: "אתם כאן כי עשיתם הרבה מעבר לחובתכם. הפגנתם יוזמה, נטלתם אחריות, הייתם "ראש גדול". הייתם למעשה ציוניים לעילא, כי "מצוינות" היא ערך ציוני ממדרגה ראשונה." בנימה מבודחת ציין, כי "גם בכנסת יש לנו 120 ח"כים, אבל אין לנו 120 ח"כים מצטיינים..".
ריבלין הוסיף: "אתם כאן בזכות הפגנת אחריות יוצאת דופן. אבל הצטיינותכם מטילה עליכם אחריות נוספת. עליכם, איש איש ביחידתו, להשפיע על סביבתכם. ליזום. להוביל. למשוך את כולם מעלה. בכל חייל מצטיין טמון מפקד מצטיין עוד יותר, אשר יוכל להקרין מאיכותו האישית על פקודיו. על סביבתו. אנחנו זקוקים לכם כדי שנוכל לעמוד באתגרים המונחים לפנינו. "רוח ההצטיינות המפעמת בכם הכרחית לקיומנו הכרחית לשימור עליונותו של צה"ל".
לדבריו, רוח זו הכרחית לחברה כולה. "אני מזהה בכם את מנהיגי העתיד של העם הזה: מלאי תקוה, מלאי נכונות ועשייה. אתם עתידנו. אנא עשו כל מאמץ, כדי שרוח ההצטיינות תמשיך ותפעם בכם ותדביק גם אחרים. אל תתנו לשגרה הנוקשה ולמאמץ המנטלי הנפשי לשבור את רוח העשייה. אנחנו זקוקים לרוח שלכם גם בקרב אליטה מצטיינת של אנשי כלכלה ורוח, בקרב מובילים חברתיים ויזמי טכנולוגיה. הנצחון לא יושג דווקא בחיל ולא בכח, כי אם ברוח: רוח האמונה, ההצטיינות והערבות ההדדית."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

חבר הכנסת אופיר אקוניס:"התיירות לישראל- ממנועי הצמיחה ליציאה מהמשבר הכלכלי"

אריק זיו ויזר

סיכום מושב החורף: שומרים על ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

ועדת כספים אישרה את הקיצוץ הרוחבי

אריק זיו ויזר

נצחון לנשים בוועדה לקידום מעמד האשה

אריק זיו ויזר

בדרך להקלה על המורשת

עינר אביב
דילוג לתוכן