27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“אתם מידידינו הטובים ביותר, אהבתכם חסרת פניות”

כך אמר ריבלין לחברי “המקויה” מיפן בביקורם בכנסת

“לעם היהודי יש ידידים ברחבי העולם, אבל חברינו הטובים והאמיתיים ביותר הם מה”מקויה”. יחסכם ואהבתכם ואלינו הם ללא תנאי, זו אהבה חסרת פניות שבאה מן הלב”. כך אמר היום (ה’), יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, למאה חברי תנועת ה”מקויה”, אוהבי ישראל מיפן, שביקרו בכנסת.
חברי המקויה, גברים ונשים בלבוש מסורתי ססגוני, קידמו את פני היו”ר בשירת “הבאנו שלום עליכם” בליווי נגינת אקורדיונים. במפגש יוצא הדופן אמר עוד ריבלין לאורחים הנרגשים, בהתייחס לאיומי נסראללה ואחמדיניג’אד: “אנחנו יודעים שקיומנו תלוי בעיקר בעצמנו. אנחנו מאמינים בכל ליבנו שהתנועה הציונית היא תנועה שאין מוסרית ממנה, ושואבים כוחות ועידוד מאנשים נפלאים כמוכם, בעלי זיקה עמוקה לעם היהודי ולישראל”.
האורחים סיפרו, כי בכוונתם לבקר גם בכרמל ולקיים בו תפילה. כן סיפרו כי קיוו לבקר בהר סיני, אך המצב אינו מאפשר זאת: “אנחנו מתפללים לשלום בין ישראל למצרים ולשלום המזרח התיכון כולו. יש לנו זכות גדולה לבקר כאן בכנסת, במקום שהוא חלק חשוב מההיסטוריה של המדינה הזאת, ושבה ביקר נשיא מצרים סאדאת. מנהיגנו, טושימה, אמר לנו תמיד שעלינו ללמוד מהעם היהודי. לכן, העליות לרגל לישראל כבר הפכו חלק חשוב במסורת שלנו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין יעביר ליועמ”ש ולוועדת האתיקה קלטות זועבי מהמשט

אריק זיו ויזר

לבני חוזרת לאזור חיוג הליכוד ?

אלי חזן

שלמת על דו”ח חניה מיד,קבלת הנחה 50 אחוז

אריק זיו ויזר

חזרה לטרור? כרטיס ישיר לכלא בדרך דנון

אריק זיו ויזר

מי שחלם. נאום יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות 2013

אלי חזן

הישג לשדולת רוכבי הדו גלגלי בכנסת בראשות ח”כ שאמה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן