29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

“אתם העתיד שלנו”

המשנה לראש הממשלה, השר משה ‘בוגי’ יעלון, חנך את פעילות מטה הצעירים בסניף הליכוד בבית-שמש

המשנה לראש הממשלה והשר לעניינים אסטרטגיים, ביקר במוצאי השבת האחרונה בסניף הליכוד בבית-שמש. כ-80 איש השתתפו בערב זה, בעיקר צעירים. את המעמד כיבדו בנוכחותם המועמדת לכנסת, קטי שטרית; וכן חברי מועצת העיר בעבר ובהווה- נתן שטרית, מוטי כהן, חגי גולדשמיט וצבי ווליצקי. במקום גם נכח רכז ‘מנהיגות יהודית’ בבית-שמש, אריה זוננברג. בחלל האוויר ריחפה הטרגדיה הנוראה שפקדה את שלום מנורה, חבר מועצת עיר לשעבר מטעם ‘הליכוד’, ששכל את אביו ושתי בנותיו בהתרסקות המטוס. משתתפי הכנס עמדו דקה דומיה לזכר נספי התאונה.

 

את הערב הנחה יוסי לבקוביץ’ מתנועת ‘תגר’ ואמר בדבריו: “יש כאן שלטון שרוצה לדחוק אותנו החוצה מכאן ואנחנו לא מתכוונים לוותר. כחניך בית”ר לשעבר למדתי מכתביו של ז’בוטינסקי, שהעבודה עם הנוער היא מפתח לעתיד ולניצחון וזו הסיבה שאנו מקימים מחדש את מטה הנוער בסניף הליכוד”. קטי שטרית העירה, כי הליכוד הלך והתעצם רק בגלל שמשך אליו צעירים מכל גווני הקשת בחברה הישראלית ודווקא היום נראה כי מקבלי ההחלטות אינם מייחסים חשיבות לפעילות השטח של הנוער.

 

חבר מועצת העיר, מוטי כהן, סקר בפני האורח את ההתפתחויות הפוליטיות בעיר בשנתיים האחרונות והעיר, כי התעוררות הנוער בסניף הליכוד נותנת תקווה לכך שתיפסק מגמת הבריחה של זוגות צעירים בני העיר. יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר, נתן שטרית, סקר את האפשרויות הפוליטיות העומדות בפני הליכוד במישור המוניציפאלי: “יש תקווה כי השלטון הנוכחי יתחלף. יש ביקורת רבה על התנהלות השלטון הנוכחי ואני מקבל פניות רבות אפילו מחרדים. כדי להוביל מהפך פוליטי חשוב באחדות של כל הכוחות ובשיתוף הפעולה עם נבחרנו שבשלטון המרכזי. דוגמה חיה לכך היא מעורבותו של שר החינוך במשבר ‘שפות ותרבויות'”. חבר מועצת העיר לשעבר, צבי ווליצקי, חיזק את דבריו ואמר: “בימים אלו, של ‘בין המצרים’ והטרגדיה המקומית שפקדה אותנו, המסר הוא כי אחדות ואהבת חינם תוביל את עירנו למקום טוב יותר”. ווליצקי סקר בפניו את המחסור במוקדי תרבות הולמים בעיר- קונסרבטוריון, בית-תרבות, ספריות, ישיבת הסדר ועוד. בשם הצעירים נשאו דברים טוהר דניאל ורגב בוטבול: “הכנס היום הוא סימן לכך שהצעירים בעיר לא מוכנים לוותר ולא מוכנים לבלוע סיסמאות ריקות מתוכן”.

 

השר יעלון חתם את שורת הנואמים ואמר בדבריו: “כשאני מסתכל עליכם ושומע את הדברים הנאמרים כאן, אני יודע שיש עתיד לעיר בית-שמש ולמדינה. טוב לראות צעירים כמוכם, פעילים עם מודעות ציבורית ולאומית עמוקה. שנים רבות אני משרת את המדינה ואין תחליף לנוער שלנו. לכל מדינה יש טנקים ומטוסים, אבל לנו יש ראש ולב ובגלל זה אנחנו מצליחים. לצערנו, השתלטו תפיסות תבוסתניות בחלקים נרחבים בחברה הישראלית כאילו ‘הזמן פועל לרעתנו’. כבן למשפחה החיה בארץ-ישראל זה מספר דורות  ושבניה הקימו יישובים, אני יכול לומר, כי לו לפני 62 שנים היינו חושבים כך, לא היינו יושבים כאן היום. לשמחתי, יש עדיין צעירים רבים, עם ראש בריא ולב טוב, הרואים בנטילת חלק במעשה הציוני ובלקיחת אחריות ערך עליון ובזכותם המדינה שומרת על עצמה בכל המובנים, למרות נתונים מקומיים ובינלאומיים לא מחמיאים. מאז שנכנסתי לפעילות פוליטית, לפני פחות משנתיים, זכיתי להכיר את העיר בית-שמש. חנכתי אפילו את ישיבת ההסדר והשתתפתי במספר אירועים ומפגשים. גם במטה-יהודה השכנה ביקרתי והתרשמתי. אני יוצא מהמפגש הזה מעודד. אני רואה עצמי מגויס עבורכם ואני סמוך ובטוח, כי עם המוטיבציה הגדולה שלכם, תצעידו קדימה את העיר בית-שמש ואת מדינת ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סהרנה עולים לרגל לירושלים

אריק זיו ויזר

השרה לבנת וח”כ פיניאן ירימו כוסית בטבריה

אריק זיו ויזר

שירת המעלות – מוטי גלעדי ולהקת קולן /מבצע לגולשי ליכודניק

אריק זיו ויזר

חוג בית עם ח”כ דנון בקרית אתא

אריק זיו ויזר

האב של יעל שמרגד נפטר

אריק זיו ויזר

הזמנה לטקס חלופי, בו נעניק אות-קלון למוחמד בכרי!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן