20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

“ארצות הברית לא תצא לקרב על הנשק האטומי”

כך אמר הגנרל (במיל’) ויליאם בויקין, לשעבר תת שר ההגנה לענייני מודיעין ב”ועידת אפיסנטר 2010″

ועידת “אפיסנטר 2010” יצאה לדרך בפילדלפיה. בוועידה, שאורגנה על ידי ג’ואל רוזנברג ונוצרים אוונגליסטים תומכי ישראל, משתתפים אלפי מאזינים ומאמינים.

 

ביומה הראשון של הוועידה, העוסקת בישראל, התמקדו המשתתפים במצבה הבינלאומי של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. מר רוזנברג מיקד את דבריו בביקורת על הממשל ארצות הברית ועל האו”ם על שום לחצם כלפי ישראל להתפשר על האינטרסים הביטחוניים שלה. רוזנברג הדגיש כי כמו בעבר, על ארצות הברית להיות שומר העולם החופשי. הוא סיים את דבריו בקריאה לקהל להתפלל למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט ולהתפלל לשלומו של מוסאב חסן יוסף – בנו של מפקד החמאס ברמאללה שנעצר על ידי השב”כ, הפך לאיש שלום ואחד מהמבקרים הבולטים של פעילות החמאס ואילו היום הוא נרדף על ידי קבוצות שונות של האסלאם הקיצוני משום שהוא מגיע משם.

 

הגנרל (במיל’) ויליאם בויקין, אשר מתמחה בסוגיות ביטחוניות ןאף שימש בעבר כתת שר ההגנה לענייני מודיעין ושירת ביחידת העילית “כוח דלתא”, התמקד בעיקר דבריו באיראן ואמר כי איראן היא “סכנה לשלום העולם”. הוא הוסיף ואמר כי איראן גרעינית לא מאיימת רק על ישראל אלא על העולם החופשי כולו. בויקין לא קוראה את הממשל האמריקאי הנוכחי כמי שייאבק על מניעת הגרעין האיראני והדרך היחידה לכך היא צירוף של מספר מדינות מערביות כפי שנעשה בעיראק ובאפגניסטן. בהמשך דבריו הסביר את תפקידה הגיאופוליטי החדש של טורקיה : “טורקיה היא בעלת הצבא השני בגודלו בנאט”ו והשינויים שהיא עוברת בעלת משמעויות אזוריות ועולמיות”. הגנרל סיים את דבריו על סכנת צ’אבס ואחמדיניג’אד : “בעוד צ’אבס הוא מסוכן אבל ליצן הרי שאחמדיניג’אד מציג גישה הפוכה במובן זה שהוא רציני והעולם מסרב להפנים את העניין הזה ברצינות”. 

 

בדברי הנואמים משולבים כל העת אמונתם הצרופה בדברי הנביאים המקראיים והנוצריים. שמה אמונתם כי “ירושלים היא כמרכז העולם” חוזרת בכל משפט שני והמשתתפים בכנס מגלים כי הנביא יחזקאל הוא הנביא המצוטט ביותר והמדובר ביותר על ידי כלל הדוברים המאמינים בכנס. 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה לכנס חברתי כנגד עלאת המע”מ על ירקות ופירות

אריק זיו ויזר

צעירים? מוזמנים להרמת כוסית של מטה הסברה צעירה בחמישי הקרוב

עינר אביב

בונים 50 ביקיר

אריק זיו ויזר

רפי דואק – האיש שכולם אוהבים לאהוב

אריק זיו ויזר

פורום חברי ליכוד ממוצא איראני על המפה

אריק זיו ויזר

חופשה מרעננת בצמח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן